Vad gör vi? Del XCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan du något om väggur eller sådan där lodregulator? Har lite problem med min.

Praktiskt taget inget, klockor har aldrig varit min grej utan är särbons (särbon ropade in pappas gamla väggur när jag sålde det året efter pappa dött :D).

Det jag främst vet om stora golvlodur är att det är ett helvete att flytta dem...
 
Sitter på jobbet och har en liten trött hund i famnen. Jag är nog lika seg själv. Igår jobbade jag 06:30-20:20 och sen en timmes resväg hem på det.
Hade möten i en annan stad igår och det känns i kroppen idag *gäsp*
 
Inser att det blir bara flytande föda som gäller idag.yoghurt är överkurs för magen..
Te funkar så jag får något varmt iaf.
Kanske vågar mig på lite buljong i em.

Fö vill jag reklamera vädret! Is, is, mer is, nu snöar det på det och ska bli regn, rätt rejält i em. Plusgrader i morgon och sen kallt.... va fan...
 
Idag har jag ridit två "gamla favoriter". Efter att i 2 veckors tid varit förvisad att rida ranchägarens nya hästar så var det idag bara hon och jag som jobbade och tog ut kunder. Dvs hon red sina nytillskott själv och jag fick äntligen chans att rida mina gamla trotjänare :love:

Tänk vad lite som behövs för att göra en glad! Imorrn är jag tillbaka på "de nya" igen, men de är inte så pjåkiga heller :heart
 
Varit hos läkaren igen. Hittat inget fel med höften och fick mer smärtstillande och sjukgymnastik. Det har ju hjälpt så bra hittills... :meh:
 
Pust! Burit ner en stor pall pappershanddukar i källaren. Det tog lite tid.. Nu är varenda förråd proppfullt. Behöver inte beställa nytt på ett bra tag!
Fick veta att hon jag är vikarie för kommer tillbaka. Undrar var de gör av mig då. Eller om jag får stanna här. Har ju kontrakt på 6 månader i vilket fall, och tre månaders uppsägning.

Jaja vi får se. Nu tänker jag virka lite sista halvtimmen.
 
Jag har just ätit mellis o funderar på o ta en promenad, blir nog att gå till affären o glo lite isf, fast egentligen behöver jag ingenting... det skulle va kanske ett par sötmandlar för o se om det vore gott ihop med mitt söta vin kanske då... :)

Det enda jag vart ute tidigare idag är typ tre minuter när jag gick till grannhuset och bokade tvättid så XD
 
Hittade denna bild på mig och pappa från back in the days :heart

4DDE1D39-5CF0-4F10-9BB1-65F3479DD484.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
555
· Visningar
29 452
Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 520
Senast: Voeux
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 514
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp