Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Chillar i soffan. Ser (inte?) fram emot jobb imorgon efter semestern. Konstig känsla, känns som jag varit borta jättelänge men är bara fyra veckor som vanligt.

Ikväll ska jag äta mina chips :D
 
Foten måste ändå vara drägligt? Men låter oerhört skumt.

Har haft det till och från i säkert 10 år nu. Det är ok om det är typ en fot (känns som om hälen är på väg ut genom huden när jag sätter mer foten) värst om det är båda. :p Igår satt det i handen.
 
Var och rekade lite på IKEA idag (köpte faktiskt ingenting!) och inser nu att jag antagligen måste spendera hela lönen jag fick från mina 90h Almedalsvecka på varuhuset.. Men en ny säng behövs, likaså skrivbord och klädförvaring. Skrivbordet är lite 50/50 om jag ska köpa eller ej då jag redan har en sekretär, men den är inte så ergonomisk (ganska hög) så jag vet inte riktigt om den kommer funka i längden som hemmakontor..
 
Tänk att alltid oavsett vad bli hungrig vid den här tiden (eller senare). Åt en stadig middag för ca 1,5 timme sedan så kan omöjligt vara hungrig redan.
Det är ganska störande faktiskt, såpass störande att det hade platsat bättre i störtråden. Men men.
Har verkligen ingen lust att rota fram något ätbart när tänderna är borstade redan och allt. Helt onödigt
Men detta sug är verkligen ingen höjdare
 
Var och rekade lite på IKEA idag (köpte faktiskt ingenting!) och inser nu att jag antagligen måste spendera hela lönen jag fick från mina 90h Almedalsvecka på varuhuset.. Men en ny säng behövs, likaså skrivbord och klädförvaring. Skrivbordet är lite 50/50 om jag ska köpa eller ej då jag redan har en sekretär, men den är inte så ergonomisk (ganska hög) så jag vet inte riktigt om den kommer funka i längden som hemmakontor..
Säng och skrivbord är viktigt att det är bra grejer. Men klädförvaringen kanske kan vänta någon månad till om det är knapert ekonomiskt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 329
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 130
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
Svar
16
· Visningar
456
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
19 504
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp