Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är på mitt arbete. Det är hittills en lugnare måndag än förra veckan. Bara två nyhäktade på min våning och inga konstigheter.
Siktar på en lugn dag, ett par rättegångar, en dom, en åtalsförlängning, ett par avgångar och möjligen någon nyhäktad.
 
Vaknade 08.30 av att solen sken in... min ena persienn är paj. Måste kontakta solskyddsföretaget igen och fråga när de behagar dyka upp. Senast sa de att ”vi hör av oss när vi har en lucka”. Känns lite väl ... vagt :cautious:
Lyckades iaf somna om och vaknade nyss. Överväger att klättra ner från loftet och fixa kaffe.
 
Är på jobbet men maskar mest så jag och kollegorna bestämde att jag ska sluta vid lunch idag :rofl

Imorgon är jag dessutom ledig ska till Göteborg med sambon ska lämna in han på renovering tänkte jag :D
 
Mannen informerade mig att vi ska stapla ved idag. Jag frågade om det var en order.

Är det något jag föraktar så är det när folk säger åt mig vad jag ska göra. Om någon frågar, då ställer jag alltid upp! Jag gillar att hjälpa till, osv. Men blir så provocerad när någon ska bestämma över mig :mad: Då blir jag både vrång och tvär. Man frågar, av ren artighet, även om det är något som måste göras.

Mvh Hon som har ”Jag är för fan inte livegen” som motto. :devil:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 317
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 130
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
Svar
15
· Visningar
422
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
19 426
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp