Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså Zaras modeller. Till och med jag som är härdad reagerar

35285
 
Tittade just på en föreställning på kanal 2 som heter Hem, och som handlar om döva flyktingar.
Mitt hjärta brast 💔

Jag tänkte på killen som kom till vår klass i grundskolan från Irak, han blev inte alltid behandlad så bra som man hade kunnat. Jag tror dock att det blev lite bättre mot slutet. Funderar dock på om man skulle skicka iväg ett meddelande..?
Jag vet inte...
 
Jag är nog för mycket hippie. Var så goda liksom.. 🛀
Kunde jag glida runt utan kläder i lägenhet i stan kan jag göra det här utan grannar med.
Jag har persiennerna i mitt sovrum bara halvvägs nere då katten gillar att kunna titta ut och jag är för lat för att göra det varje dag.
Jag bor på bottenvåningen och fönstret är nästan rakt mot entrén till huset intill :angel: Och vissa grannar skulle kunna ha fri sikt när jag byter kläder.

Latheten och kattens behov besegrar min prydhet :cool::rofl:
 
Jag är nog för mycket hippie. Var så goda liksom.. 🛀
Kunde jag glida runt utan kläder i lägenhet i stan kan jag göra det här utan grannar med.
Samma här, jag får lov att tänka på att ungarna har kompisar hemma ibland. 🙄 Eller att makens kusin kan sitta på kontoret ibland, fast han börjar bli härdard, han brukar ropa att han är där om han hör att duschen är igång. 😂
 
Kl är strax efter 10 och jag har vart uppe en stund, tvättat innertak och räcke på verandan. Känner mig duktig.
Ska fylla på vatten i poolen med men först frukost

Visa bifogad fil 35288

Kl är nu närmare 15.00 och jag har varit och handlat, hittade färska ben till hundar för $1 st så jag köpte 3 till grannens 3 american bulldogs och gick över med. Frågade om grannen hade tid att komma över med sin lövblåsare och blåsa bort löv kring mitt hus, vilket han gjorde :D var snäll mot en hundägares hundar och man blir omtyckt ochfår gentjänster :love:

Har även tvättat plåttaket (det brun-vita yttertaket på bilden). Håller även på att tvätta sängkläder. Ska bara hängas nu samt en lövhög ska i soptunnan så är allt klart sen!

Men jag har tjuvstartat med ett glas vin!

Och såklart, poolen är påfylld med! Vattnet ångar bort såå snabbt nu på "vintern". Får fylla på en gång i veckan !

Sambon städade, dammsugade och moppade hela huset samt skrubbade duschkabin och toa förra torsdagen så det är fortf riktigt fint inomhus :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 255
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 083
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
Svar
3
· Visningar
200
Senast: Görel
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
18 966
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring - igen
  • Kattbilder #9
  • Trixtråden

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 16
  • Välja typ av häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp