Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och vovvi skulle sova och sambon rensar kyl och frys så VVS-gubbarna kan laga bergvärme-maskinen. Jag blev beordrad i säng iom sjuk.
När han öppnade kylen där nere bara smällde det till och Vovvi rusade a la eldspår efter henne ner..
Hon larvade besviket in här nu igen när hon hade dålig jaktlycka i köket.
Hon har helt klart sina prioriteringar klara. 😂
 
@Seabaz Man måste inte göra karriär. Att syssla med turridning när man är 30 och över är inget konstigt och det är dessutom drömmen för många. Fatta hur bra du har det. Jag har sedan jag var 20 jobbat inom vården, haft svårt sjuka och döende barn under min vård - fatta hur skönt det vore att jobba på en turridning där ingen är beroende av dig för atT överleva.
 
tragic.jpg
 
Jag drömde precis att min nya fina landsvägscykel hade blivit stulen ur cykelförrådet. Drömmen var så verklig att jag vaknade med ett ryck och började klä på mig för att oroligt springa ut och se om den fanns kvar i förrådet eller om det bara var en dröm. Jag stoppade mig dock halvt i trappan ... :idea: Jag har visst aldrig ägt en landsvägscykel.
 
Trött
Bjöd in till worfeudmatch. en motståndare dyker upp med alias "öm mysig man". ska vi gissa att han avslutar matchen rätt snabbt?
/tanten - med känsneutralt alias
Jag har fått några såna men de avslutar rätt snart. Jag har samma alias som här vilket skulle kunna ses som könskodat men det är rätt lugnt ändå. ;)
 
Helt slut och inte ens kommit ur sängen. Vaknade vid fyra för maken var på toa och sen kunde jag inte somna om, jag bara låg och funderade på arbetsscheman och om folk som har lovat att komma kommer och kommer allt att fungera. 😫
 
Jag har ett neutralt nick på Quizz men har blivit raggad på av både kvinnor och män, värst var en kvinna som blev skitförbannad när jag inte var intresserad. :crazy: När jag tänker efter så är det just kvinnor som blivit otrevligast av en nobb.
 
Helt slut och inte ens kommit ur sängen. Vaknade vid fyra för maken var på toa och sen kunde jag inte somna om, jag bara låg och funderade på arbetsscheman och om folk som har lovat att komma kommer och kommer allt att fungera. 😫
Jag har inte sovit så bra på länge som de senaste två nätterna efter att jag bestämt mig för att lägga ner allt ideellt arbete.
TRåkigt men sant.
 
Knappt sovit i natt utan bara haft ångest över tandläkaren. Fick panikångest i morse så ringde och bokade om tiden.
Gör ju inte saken bättre, kommer bara ha lika mycket ångest igen senare. Men nu känns det bättre..
 
Jag har inte sovit så bra på länge som de senaste två nätterna efter att jag bestämt mig för att lägga ner allt ideellt arbete.
TRåkigt men sant.
Funderingarna har funnits, nu vet jag att det är extremt mycket pga SM men planen är att fasa ut mig själv och se till att andra steppar upp. Men jag har svårt att ge upp det ideella arbetet, det ger mycket också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 599
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 246
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 535
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 068
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött och arg
  • Strejk
  • Snorklingstråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp