Vad gör vi den CIV (104)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon kom in i vardagsrummet efter att suttit i tel länge på kontoret.
Jag stängde av tv:n då han kom. Allt han ser är alltså mig sittandes storlipandes i soffan. Han blev jätteorolig tills jag visade att jag såg Fab 5. Då byttes oron mot himlande ögon. 😂
 
Jag kopte en pase svarta (lakrits) jelly beans till en kompis. Hon far inga jelly beans alls har jag kommit fram till medan jag sitter och mumsar pa dem. Sedan tar jag en slurk fran min dricka och tycker att det ar super ackligt ihop med namnda jelly beans ... innan jag stoppar in en ny nave beans i munnen och tar en munful dricka och allt blir ackligt igen. :cautious: 🙄
 
Har du inte lärt dig något alls av @tornblommas surströmmingsfirande? 🤢
Inte mycket nej :D
Är däremot extremt mätt. Såpass att det nästan är jobbigt att andas :crazy: nästan en hel burk var lite väl mycket även för mig (åt alla strömmingar utom två som fick kastas, ingen idé att spara på dessa)
@karamelldrottningen kanske bara ska servera den fasta födan och inte den flytande..... :D
Helt rätt! Ingen nubbe så långt ögat når här inte! (Däremot massor och åter massor av bubbelvatten)
 
Lagom irriterad, bokade precis en tågbiljett åt mamma i morgon Gbg - Sthlm när syrran fick ett nödläge så mamma kan inte åka. Jag tog för givet att det var samma villkor som tidigare att man hade 24 timmar ånger, men inte nu längre! :banghead:

Någon pensionär som vill ha en gratisbiljett? Helst kvinna då. :meh:
 
Hemma efter eftermiddagens jobb. Och allmant kora runt sta'n. Det ar "car show" i centrum i dag. Och i gar. Hela centrum (well, 3 gator) ar avstangda. Langst ena gatan star veteranbilar och blanker ... gatan i mitten ar fylld med folk med vin och olglas och gatan pa andra sidan ar fylld med hot rods. Jatte kul helg i sta'n om man inte bohover ta sig fram nagonstans. :cautious:
I morgon har jag jobb pa morgonen, sedan blir det nog barplockning. Jag borjar dock fa fullt i frysarna. Fortsatter jag sa har lar jag fa kopa en liten frysbox till.
 
Jag funderar sa ... vad ar en "bröstrygg"? :confused:

04EF6ACD-9586-4F2D-B8AB-2917FDE8524E.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 318
Senast: Breaktown
·
Fordon Gör en spin-off på min egen tråd: Ni som äger bil: hur mycket av er inkomst lägger ni på bil- och transportrelaterade kostnader...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 130
Senast: Viva
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
Svar
15
· Visningar
422
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
19 429
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp