Vad gör vi inte just nu?

golit

Trådstartare
och vill helst undvika att göra i framtiden, fast de låter sig nog inte göras?

golit lägger inte golv även om det nyss investerat fyrsiffrigt i just nämnda golv. Rimligen borde golv i den prisklassen lägga sig själva och reklamen antyder också att så är fallet.

golit låter inte heller det vaga solskenet få golit att tro att det är vår och att det möjligen kan komma en sommar.
 
Går inte ut med hunden. Nej, för han vägrade gå efter trettio meter. Och eftersom det ska regna hela dagen ser jag inte att jag kommer att göra det heller.
 
och vill helst undvika att göra i framtiden, fast de låter sig nog inte göras?

golit lägger inte golv även om det nyss investerat fyrsiffrigt i just nämnda golv. Rimligen borde golv i den prisklassen lägga sig själva och reklamen antyder också att så är fallet.

golit låter inte heller det vaga solskenet få golit att tro att det är vår och att det möjligen kan komma en sommar.

Kan säga samma sak om mina dyra tapeter som fortfarande sitter på sin rulle, i kartongen de kom i för väldigt många månader sedan. Mycket smidigt om de satt upp sig själva! :cautious:
 
Jag har planerat uterums- och altanbygge men kommer ingen vart alls med vare sig underarbetet eller inköpen. Det är liksom påbörjat i fullo, men enda effekt är att det ser ut som en slags zon med lera och spridda mullvadshål.

Om jag bara för köpt en hög med material kan jag titta på dem också en stund.
 
Går inte ner och lägger in tvätten och hänger upp den färdiga, eg katastrof när min tvättid tar slut
 
Jag rensar inte ur sonens garderob på urväxta kläder, och jag lägger inte in högarna med nytvättade kläder varken åt han eller åt mig.

Och jag går definitivt inte ut i uthuset och städar undan efter fredagens grillfest... Öppnade dörren dit igår men stängde lika fort igen. Spritångorna var lite för starka för ”dagen efter”.... :o:yuck:
 
Går inte upp för att ta reda på hundens toaletthög från natten. trappan är brant och när jag är nere ser jag det inte.....
 
Gräsklippningen undviks rätt aktivt just nu :laugh: samma med att hänga tvätten.

Det pallar jag inte just nu, alltså att se det växa igen. Gräset växer 10 cm om dagen känns det som så gräsklippningen är daglig just nu. Men tur att klippt yta bara utgör några procent av totala ytan! (När man är klar så har gräset på första ytan stuckit mot himlen igen och bara att börja om)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 995
Senast: mars
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 718
Senast: lundsbo
·
Hemmet Vi har ett knarrigt golv. Nej, det är inte charmigt, det börjar gå mig på nerverna till den grad att jag håller på att få fullkomligt...
2
Svar
20
· Visningar
1 710
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp