Vad gör vi inte just nu?

Det pallar jag inte just nu, alltså att se det växa igen. Gräset växer 10 cm om dagen känns det som så gräsklippningen är daglig just nu. Men tur att klippt yta bara utgör några procent av totala ytan! (När man är klar så har gräset på första ytan stuckit mot himlen igen och bara att börja om)
Mmmmm. Här hjälper det dagliga regnandet till på ett väldigt effektivt sätt. Jag undviker att klippa plaskblött gräs. Snart är det enda som funkar min gamla lie.
 
Det pallar jag inte just nu, alltså att se det växa igen. Gräset växer 10 cm om dagen känns det som så gräsklippningen är daglig just nu. Men tur att klippt yta bara utgör några procent av totala ytan! (När man är klar så har gräset på första ytan stuckit mot himlen igen och bara att börja om)

Så det vore bra med lite snö?
 
Jag klipper inte gräset fast det verkligen behövs. Jag rensar inte heller mina rabatter. Och jag klär heller inte på mig.
 
Jag planterar inte ut växten som jag tänkt hela dagen att jag ska plantera ut i rabatten. Tråkigt för växten men desto skönare för mig som får sitta i soffan och mysa. 🤷‍♀️
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 793
Senast: mars
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 412
Senast: lundsbo
·
Hemmet Vi har ett knarrigt golv. Nej, det är inte charmigt, det börjar gå mig på nerverna till den grad att jag håller på att få fullkomligt...
2
Svar
20
· Visningar
1 697
Senast: Voeux
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 795
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp