Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde gå i säng men sen såg jag att "Ett fall för Frost" börjar strax och den serien gillar jag bara för att den är så inibomben Engelsk :). Får väl vara uppe en stund till kanske :angel:
 
Det känns lite väl kallt att sova på verandan i natt då det bara är 13 grader ute. Inne är det 23 grader. Inte riktigt okej det heller.

Idag har jag ridit islänningen igen. Han var lite bockig idag, men han gör inga stora grejer så det går att sitta kvar.
 
Det känns lite väl kallt att sova på verandan i natt då det bara är 13 grader ute. Inne är det 23 grader. Inte riktigt okej det heller.

Idag har jag ridit islänningen igen. Han var lite bockig idag, men han gör inga stora grejer så det går att sitta kvar.
Pest eller kolera?
 
O där blev man sittandes :banghead: att jag aldrig lär mig att stänga av tvn innan det jag gillar startar.
Oh well, ska ju jobba natt i helgen så man får väl vänja sig :D
 
Jag har nyss kommit hem fran en tripp igenom Portland. Roken ligger som ett tacke over staden och ogonen svider ... trots att det egentligen inte luktar rok. Vi har tur att det bildats en "ficka" runt var lilla stad som ar rokfri. Jag ar glad att jag inte bor eller jobbar i Portland just nu.
 
Jävlar vad det blixtrar! Det blir ljust i halva huset ju. Bara det inte börjar brinna nånstans.. Är orolig för hästarna ute i sommarhagen men de tar det nog med ro. Lilla katten är lite orolig och går runt och jamar.
 
Vaknade av åskan. Jag tycker det är rätt mysigt numera, (tidigare tyckte jag åska var obehagligt, men när barnen var små försökte jag alltid visa en positiv attityd för deras skull och det funkade uppenbarligen även på mig själv) men jag hade ju hellre sovit. :meh:
 
Jävlar vad det blixtrar! Det blir ljust i halva huset ju. Bara det inte börjar brinna nånstans.. Är orolig för hästarna ute i sommarhagen men de tar det nog med ro. Lilla katten är lite orolig och går runt och jamar.
Jag oroar mig lite grann för hästarna när det åskar. I onsdagens åskväder var det en häst som dog i en hage i Åseda. Hage med 8 hästar och en häst dog av blixtnedslag.
 
Gick in på facebook och blev så trött. Deras jäkla filterbubblor.
Jag får endast - verklien endast - upp inlägg och uppdateringar som gäller mitt parti eller anti-SD. Samma annonser och inlägg ett antal gånger. Jajaja - jag kan det där. Jag är en del av organisationen. Sedan följer några grupper.

ETT enda inlägg från en person jag känner - om årets föl.

Samtidigt kan jag inte pausa fb-tittandet så här mitt i valrörelsen. Någonstans i flödena dyker det ibland upp info jag har nytta av.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 658
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 043
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 356
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 048

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp