Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Damp ner ett sms på min privata mobil nu ikväll och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Ena sidan är glad för ett kvitto på ett bra jobb, andra sidan tycker det är lite obehagligt.

”Hej. Vet inte till hundra procent om jag kommit rätt. Kör du för ***** så är det rätt. Jag vill bara säga att du är den trevligaste chauffören jag har haft att göra med utan tvekan. Det är sådana som du man önskar att man var vän med. Hoppas att man inte är helt bortgjord i så fall bjuder jag på det. Ville gärna säga det. Ha en bra fortsättning.”

Jag hade svarat ”tack:)” och levt vidare. Mitt efternamn är ovanligt, folk hittar mig då och då.
 
Men! Vad taskigt!
Min mobil tycker att mitt vanliga jag och mitt jag nu med extrakilon är olika personer i foto-galleriet. Där kan man se alla bilder på en viss person. Tydligen är vanliga tuaphua och tjock-tuaphua inte one and the same. Buuu för min tel!:devil::laugh:

HAHAHA sorry :rofl:
Detta kommer inom kort bli min verklighet också :cautious:
 
Det var ett ordentligt åskväder vi hade i morse. Lyckligtvis somnade jag om sen, men nu måste jag vakna till och börja jobba.
 
Fick notis på Kivra om att Bredbandsbolaget/telenor gjort en kreditupplysning på mig. Jag har inte haft ngn kontakt med dem öht. Kontaktade Telenor och de såg ju också detta men hade ingen förklaring. De verkade nöja sig med den förklaringen: de vet inte. Jag känner mig småsur
 
Glömde. I morgon ska jag ta tåget till Stockholm och möta en tjej där på centralen. Ska köpa en kampfisk hane av henne:love::love:
Här är han
received_2143735195667747.jpeg
 
Fick notis på Kivra om att Bredbandsbolaget/telenor gjort en kreditupplysning på mig. Jag har inte haft ngn kontakt med dem öht. Kontaktade Telenor och de såg ju också detta men hade ingen förklaring. De verkade nöja sig med den förklaringen: de vet inte. Jag känner mig småsur
Du kan få upplysningen borttagen. Det har jag lyckats med en gång, gällde en oseriös hyresvärd.
 
Kl är 19.30 här. Sambon lagade sweet & sour chicken med ris så nu är jag mätt och glad. Superbra dag på jobbet idag och nu har jag 3 dagar ledigt!!

Sambon jobbar heldag imorrn men jag ska åka med honom halvvägs och sedan göra en hike över några "kullar" för att göra research för min företagsidé. Att det ligger två fantastiska beacher på vägen gör ju inget!

Men nu ett glas vin och en cigg!
 
Åskade inatt , bråkar med postnord om ett paket . Har kontaktat företaget som skickade paketet i fredags . Här är något som inte stämmer
 
Jahapp. Fick efter 40 min i telefonkö tag i Telenor/bredbandsbolaget och de har tagit en kreditupplysning pga att de levererar internet till min nya bostadsrättsförening. Dock kan jag tycka att det är wierd att de begär ut kreditupplysning när avgiften för bredband ingår i avgiften. Jag betalar ju liksom inga fakturor till dom?
 
Helgen kommer vara för kort för allt jag vill och behöver göra.
Måste se till att planera in vilotid, annars blir det inte bra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 656
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 040
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 354
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 047

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp