Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har tappat all lust och motivation.

Tröstshoppade en totalt onödig grej till mig själv. Bättre än godis i alla fall.

38955159_10155836225686819_502850497523220480_n.jpg


Vet inte vart jag ska ha den hemma så den får vara här på kontoret. Får jag mer nytta av den.
 
Väntar på tåget som är försenat. Mitt resesällskap dissade mig och bokade om till ett annat tåg, som jag ej kunde följa med då jag satt på annat tåg när det avgick.
Så nu får jag åka själv i alla fall. 🙄😅
 
Suck.. när man tror man beställt rätt så är det fel produktnr inlagt i datorn. står nu med en jäkla massa betäckningar som är helt fel.

Det går bra nu
 
Det spelar allt mindre roll. Idag tar varenda företag kreditupplysning (Qliro, Klarna) för minsta lilla köp, så det brukar betyda väldigt lite.
Ja oftast, men hos bankerna lever det tänket kvar när folk ska söka bolån :meh: Har en bekant som bökar med det inför ett husköp. Kan vara annat som ligger bakom, vad vet jag, men det är det som bekanten klagar på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 561
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
783
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 296
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp