Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ar fortfarande aldeles mosig i huvudet efter den intensiva veckan med Mia Skogster (flerfaldig Finsk guldmedaljor i IPO VM som hade ett seminarium i New Mexico). Fantastiskt larorikt! Hundarna har varit sa ivriga att ge sig ivag varje morgon att de forsokt kasta sig in i bilen innan de hunnit kissa och bajsa, direkt fran sangen in i bilen. :p

Nu har jag dock bestamt vilken vag jag kor hem. Det blir en tur pa 270 Svenska mil, over manga berg.
Det ar svart att tanka sig att det snoar efter vagen da det ar runt 30*C har pa eftermiddagen, men det utesluter att kora den kortaste vagen over klippiga bergen. Det racker att jag maste ta mig over "The Cascades" flera ganger i alla handelser, sa jag har nu bestamt mig att kora over Californien som ar lite langre. Det har absolut inget att gora med att jag da ocksa kan stanna hos kompisarna's traningsgrupp en dag.:angel:
 
Spenderat idag med att försöka få i ordning en anslag ansökan. Skickar den till admin personen i lander (instruktionern är på original språk...) som ska se till att det är rätt. Typ allt var fel, det funkade inte så bra med översättningarna där 🤣 En del sektioner sa liksom saker som "4000" ord (rätt mycket) men själva beskrivning lutade åt abstrakt.

Admin personen "jag tror att de egentligen menar karaktärer" O_o:rofl: ok, ja det var ju 4000 ord på ett knäppt ställe i mina ögon men det vore ju bra om man får det rätt.
 
Åh, jag blir helt tårögd! Sambon behandlade en kvinna för första gången här om veckan. Hon hade sån otrolig värk och läkare kunde inte hjälpa. Hon hade problem med stress, ångest etc.
Han fixade till henne och hon är för första gången i livet smärtfri och har full rörlighet. Hon hade gråtit i 3 dagar och var nu utan stress, utan ångest dessutom.
Pappa är inom häst, känner mkt behandlare etc. Rutinerad och kunnig och skeptisk.
Kvinnan ringde och tackade och grät. Hon har liksom fått livet åter.
Nu ringde pappan och är helt lyrisk och berättar vilken otroligt underbar människa sambon är, hur djupt imponerad han är och hur mkt han uppskattar att få ta del av kunskapen etc.
Värmer i hjärtat både för kvinnans skull och att ens älskling får höra så fina ord!❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
60 61 62
Svar
1 220
· Visningar
35 519
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 828
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 699
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 543
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9
  • Bukekullar 23/24

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp