Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på vad jag ska äta till frukost idag, har druckit en kopp med riktigt gott te nu alla fall. Fick med en påse i en annan beställning jag gjorde, måste kolla upp vad det var för te. Otroligt gott!
 
Ville gå i ide i morse när klockan ringde. Skrek till sambon: ”Jag vill dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö!” Sitter nu i bilen och väntar på att sambon ska ha kört klart m trucken inne på lagret. Sen får vi vädra ur och jag och hund packa in oss i elfilt. Älskar min elfilt!
Hoppas jag minns rätt i att vi har svart te kvar där inne.
 
På jobb fast jag borde inte vara här. Var ett helvete att ta sig ur sängen. Händer, fötter,ben och rygg har krampat för mig rejält under hela natten så jag kan knappt gå idag. Ser ut som en riktigt gammal tant stapplandes omkring.

Så surt för vare sog jag eller läkarna vet vad man ska göra åt det. Ska in och f¨järndropp snart igen det brukar hjälpa. Dricker tillräckligt med vatten samt äter extra magnesium. Fruktansvärt irriterande.

Snart ska jag lasta in mig själv i bilen och hämta upp en entreprenör då vi har 4 kundbesök idag. Inte riktigt på humör för detta.
 
Sitter och äter lite överdrivet lyxig förmiddagsmat. Nämligen skivad kallrökt lax, med sallad (extra allt), ungsgrillad småpotatis och nog den bästa såsen jag någonsin lyckats med :love:

(Gjorde maten sent igår kväll och åt massor då men det är precis lika gott nu :D)

Ute snöar det och BLÅSER. Undrar om jag ska täcka smålökarna som nyligen kommit?
 
först var hen försenad 10 minuter, efter 10 minuter hos hen kom jag ut. Dietisten på min Vc:mad:

De kanske har mkt att göra? Har de tight schema så tänker jag att det är lätt att samla ihop 10 minuters försening på några patienter. 10 minuter känns ju ändå inte så mycket när man jobbar med människor?
 
Känner mig dödstrött och endast halvt vid liv. Har levt i exil i hemmet senaste veckan (bortsett från festkvällen på Grand där jag misstogs för eskort :p ) och känner mig asocial. Turligt nog drar jag till Israel om några dagar. Håller koll på valet där idag och hoppas att läget inte urartar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 809
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 431
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 498
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp