Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen lyckats få ordning på datorn, nu funderar ja på vad jag borde göra idag, känner mig så slö, spenderat en timme hos tandläkarn idag också, blev lite mer än en vanlig rutinkoll, då mitt ena plantat satt löst, kändes så skumt när de tog ur kronan och ingen tand fanns där. :p
 
Väntar på veterinären, vet inte exakt när hon kommer. Försöker få något jobb gjort under tiden men är svårt att komma igång ordentligt den här måndagen :meh::p
 
Står i regnet utanför cykelaffären. Ska fixa min jobbcykel. De skulle ha lunch mellan 13-14 och nu är klockan 14.05 :arghh:
 
Jobbar på kring mina nyårslöften! Idag blev jag klar med en av mina "underpunkter" till löftet Ta hand om mig själv/min kropp: synundersökning :) Känner mig lite som @tornblomma då jag köpte mig ett par glasögon från Marc Jacobs ^^
Har redan prickat av läkarbesök sedan tidigare, nu ligger naprapat/akupunktur/annan lämplig behandling och tandläkarbesök här näst.
 
Oj blivit kallad på anställningsintervju 😬Dags för ett obekvämt mail till chefen. Intervjun är på annan ort så behöver vara ledig hela dagen. Med tanke på hur det just nu ser ut på vår myndighet (AF) känns det väl lämpligt att tala sanning? Svårt det här..
 
Oj blivit kallad på anställningsintervju 😬Dags för ett obekvämt mail till chefen. Intervjun är på annan ort så behöver vara ledig hela dagen. Med tanke på hur det just nu ser ut på vår myndighet (AF) känns det väl lämpligt att tala sanning? Svårt det här..
Jag skulle bara be om ledigt den aktuella dagen utan mer förklaring. Frågar chefen mer skulle jag ta det då.
 
Oj blivit kallad på anställningsintervju 😬Dags för ett obekvämt mail till chefen. Intervjun är på annan ort så behöver vara ledig hela dagen. Med tanke på hur det just nu ser ut på vår myndighet (AF) känns det väl lämpligt att tala sanning? Svårt det här..
Vartannat kontor ska läggas ner? Jag hade inte varit rädd för att vara ärlig i det läget.

Lycka till på intevjun.
 
Oj blivit kallad på anställningsintervju 😬Dags för ett obekvämt mail till chefen. Intervjun är på annan ort så behöver vara ledig hela dagen. Med tanke på hur det just nu ser ut på vår myndighet (AF) känns det väl lämpligt att tala sanning? Svårt det här..
I det läget skulle jag vara ärlig. Är ju skönt om du kan ha chefen som referens med.
Lycka till!
 
Helt tom i bollen efter en intensiv dag med 6 kundbesök och lika många EU ansökningar..
Ösregnar med så det blir kort stallbesök.
Behöver koppla av. Hjärnan jobbar på högvarv, så att tvinga mig att vila en kväll är klokt.. Har jag lärt mig den hårda vägen.
 
Jag sov skit inatt fick väl ca 2 h upphackad sömn. Vilket också betydde att Vovvi sov skit. Jag har tydligen sett ut som Lilla My/sur dagisunge hela dagen. Hunden har vattnig blick och kropp mest lik en disktrasa.
När vi fick surmule-lastbilsgubben som uppenbarligen hatar kvinnor vid hämtning ville jag dra fingret i skiten på hans bil och skriva Incel. Behärskade mig och fortsatte morra runt. Nu hemma med en kopp te och elfilt. Vovvi var överlycklig att komma hem. Än gladare när jag styrde kosan mot sängen. 😂
 
Väntar på en kycklingpaj med fetaost, bacon och lite annat gott som förhoppningsvis blir lika god som doften som börjar sprida sig i huset..... :d Det är verkligen fördelen med att köra en hel kyckling i crock-potten på en söndag. Sedan har man ett par middagar till de följande dagarna. Det blir förmodligen kycklingsoppa imorgon. Också gott :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 741
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 498
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 079
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp