Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår fixade vi internet genom fibern som äntligen blivit inkopplad hos oss och maken ska idag säga upp det gamla internet- och tvabonnemanget. Kommer dra ner månadskostnaden genom att skippa tvpaket och köra streamingtjänster genom Chromecast istället :up: Nu kollar jag på att byta elavtal till något billigare. Bara valde något när vi flyttade hit och sen inte kollat efter något bättre, det är bara drygt 7 år sen vi flyttade hit :p
 
Här är klockan 19.30 och jag dricker vin på altanen. Grannens hund håller sällskap och vi väntar på att min sambo ska komma hem från jobbet :heart

Screenshot_20190314-193626_Gallery.jpg
 
Jag ska ladda crockpoten med rotsaker, lök, potatis och baconinlindade kycklingfiléer. Och så ska jag försöka möblera tillbaka lägenheten efter måndagens breakdance... Två stolar ligger inskjutna under köksbordet, som är flyttat en meter mot en vägg och lägga ut gångmattan framför TV'n den ligger inknölad under soffbordet som också är skjutet in mot soffan.

I övrigt försöker jag dra ner på piller, lite öm här o där fortfarande. Men vid gott mod.
 
Boooohhh tumme ner. Borde ju bli vår snart i swedetown
Södra riket har enligt smhi fått vår. Barmark har de också.

Blötsnön som kom här igår var ju totalt onödig och jag fick skotta igen. Idag har vi 5 härliga plusgrader och grått väder :meh:. Det lär tyvärr komma mer snö innan veckan är slut.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
63 64 65
Svar
1 292
· Visningar
39 073
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 831
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 742
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 558
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp