Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på ica
Handlat lite färskt bröd
Nu ska jag vila ett par timmar
Nästa vecka kommer jag inte orka nåt typ
 
Sitter i sängen och gör absolut ingenting egentligen, men lillan har somnat i mitt knä så vill inte flytta på mig heller. :heart Ska hämta hennes bröder från skolan snart
 
Klagar på snön som alla andra. Det vräkte ner igår verkligen. Idag har det varit snöblandat och nu dimma.

Det är nästan exakt ett år sedan vi inte ens kunde vara på uteplatsen utanför jobbet för det var så fruktansvärt varmt att man höll på att smälta bort.
 
Oj vad klockan gått fort idag!
Håller på med matlagning, tagit lite längre tid än planerat men blir nog gott. Bland annat kalkon från i julas som puttrar på spisen i nån gryta och rotfrukter i ugnen. Även soppa, bröd och sallader.
Ute är det plusgrader och vår i luften. Vindstilla och skönt.
 
Jag har ätit lunch och sen lyckats få in diskmaskinen som jag hämtade här om dagen, in i huset. Det var lite besvärligt med en ramsned pirra. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna rikta den.

Nu ligger jag på soffan och slöar.
 
Oj, vilken stor husbil! Jag vet inte varför. Men jag hade föreställt mig sån där liten som fanns då jag var barn. :laugh:
Hur ser den ut inuti? Om du vill visa så klart!

Jag har lovat nagra andra kompisar bilder ocksa, sa de kommer sa fort jag parkerat och har tid. :p

Haha det är USA vad annars :p

Funderar mest på om man behöver extra behörighet eller ingår det i vanliga körkortet @hastflicka ?

Har ni dusch? Alltså på riktigt och inte så att man måste balansera mellan toastol och handfat och slår sig om man måste vända sig?
Kanske rent av jacuzzi :D !

Sa lange jag inte kor i komersiell trafik behover jag inte extra korkorts behorighet, de talar dock i Oregon om att sanka viktkraven for extra behorighet sa jag tankte fixa det nar jag kommer hem igen.

Yes ... en riktigt stor duschkabin har vi. :D Dock ingen jacuzzi:cautious:
Utan att snala allt for mycket med vattnet (jag absolut vagrar att stanga av medan jag tvalar in och sa, vattnet rinner hela tiden. Sa det sa!) kan jag ta 10-12 duschar innan tanken ar full om jag "boondock", det vill saga inte ar uppkopplad till vatten och avlopp och inte har mycket disk utan anvander pappers tallrikar och sa.
 
Jag har lovat nagra andra kompisar bilder ocksa, sa de kommer sa fort jag parkerat och har tid. :p



Sa lange jag inte kor i komersiell trafik behover jag inte extra korkorts behorighet, de talar dock i Oregon om att sanka viktkraven for extra behorighet sa jag tankte fixa det nar jag kommer hem igen.

Yes ... en riktigt stor duschkabin har vi. :D Dock ingen jacuzzi:cautious:
Utan att snala allt for mycket med vattnet (jag absolut vagrar att stanga av medan jag tvalar in och sa, vattnet rinner hela tiden. Sa det sa!) kan jag ta 10-12 duschar innan tanken ar full om jag "boondock", det vill saga inte ar uppkopplad till vatten och avlopp och inte har mycket disk utan anvander pappers tallrikar och sa.
Kommersiell trafik? Hur menar du? Menar du som
Yrkesförare?
 
Hade qigong på jobbet idag. Skönt men lite för flummigt för min smak.

Nu har jag kopplat av i badkaret med bubblor och ansiktsmask och hårinpackning. Skönt det med.

Vad ska jag hitta på nu? Funderar på att sy lite men jag vet inte.. Maskinen krånglar ju så för mig. Tror jag myser ner mig i soffan istället.
 
Hade qigong på jobbet idag. Skönt men lite för flummigt för min smak.

Nu har jag kopplat av i badkaret med bubblor och ansiktsmask och hårinpackning. Skönt det med.

Vad ska jag hitta på nu? Funderar på att sy lite men jag vet inte.. Maskinen krånglar ju så för mig. Tror jag myser ner mig i soffan istället.
Helt ot men har du något mönster på det där djuret jag ville köpa av dig?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
63 64 65
Svar
1 290
· Visningar
39 320
Senast: EZMK
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 831
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 746
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 558
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

  • Få i hästen kortisonpulver, tips
  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp