Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har just ätit frukost, ska brygga kaffe och försöka mig på Melodikrysset nu. Fast brukar va tråkigt själv, brukar lösa det med mamma och hennes sambo.
 
Också vaken tidigt idag :) ! Steg up 5:45 och släppte ut hästarna och sedan somnade jag inte om igen. Det är ju ljust ute numera.... Men jag är rätt nöjd. Känner mig hyfsat utvilad och ska nog dra iväg på en "skattjakt" idag, dvs ett par loppisbesök, och då är det ju bra att vara uppe lite tidigt.
Är ledig idag men vaknade 5 ändå
 
Sitter på tuben, ska ner och jobba några timmar. Därefter förbi en PR-byrå där en kompis ska ha lite öppet hus pga födelsedag. Jag hade varit rånervig att hålla fest för typ 50 pers i ett showroom med dyra designerkläder. Tänk ett rödvins-spill liksom. Men YOLO! 😅🍷
 
Borde läsa om dyslexi men prokrastinerar igen.

Det är Buke, att städa, eller titta på QI på tuben... Sandi Toxvig :love:

Kissarna vill inte umgås, en snarkar inne i sin grotta, och den andra är försvunnen. Försökte vifta lite med deras (fd mitt) pyjamassnöre förut i förhoppningen att nån ville umgås men icke.
 
Vad är egentligen oddset att man - på loppis - hittar i princip EXAKT den lampskärm man hade föreställt sig att man behövde till den Tradera-fyndade lampan 😲???? Storleken är exakt rätt. Färgen är precis den gröna som jag hade föreställt mig (och som matchar löven på rosorna på lampfoten). Den här hel och ren (ser knappt använd ut). Och den kostade mig endast 20 kr. Det är faktisk på riktigt nästan lite kusligt..... :nailbiting: Men bra :D !
 
Första kakan klar!
20190316_145152.jpg
 
Drömde om kyckling till middag så det blir kyckling
Märklig dröm där mamma och pappa levde och ja kaos var det
Drömmer mycket om flytt och att mamma och pappa lever
Underligt det där
 
Dricker kaffe och tjurar för att jag får grovstäda hemma istället för att vara på nosework med hunden (vi har magsjuka hemma :yuck:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 741
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 437
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 154
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: MissFideli
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp