Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har just hallt upp min forsta kopp kaffe for dagen. Det lar bli manga koppar i dag. Jag var pa klubb traning IGP (IPO) med min California klubb i gar kvall. Vi borjade straxt fore fem pa kvallen ... jag var klar sa jag lamnade straxt efter 1 och jag var inte sist. :cautious:
Jag alskar min CA clubb ... men det blir sa himmelens sent. (varfor finns det ingen gaspande smilie?) Naja, nu har jag helgen pa mig att aterga till mer normala tider innan det ar club pa Monday igen. 🥴
 
Här är lampan :) . Lampfoten kostade 40 kr på Tradera, och skärmen 20 kr på loppis idag. Mycket nöjd :) !
IMG_20190316_165254_690.jpg
 
Här är lampan :) . Lampfoten kostade 40 kr på Tradera, och skärmen 20 kr på loppis idag. Mycket nöjd :) !
Visa bifogad fil 26770
Måste nämna en annan piffig detalj med lampan, nämligen att även foten har en lampa inuti, vilket ger hela lampan ett väldigt mjukt och behagligt sken... :) Det var en överraskning för mig, och tror inte att säljaren visst om det heller......
 
Bade hundar och jag har atit och varit ute en svang. Nu aterstar kaffe kopp nummer 2. Sedan kanske stadningen som aldrig blev klar i gar kan ta vid. :p
 
Helt färdig.
Flyttat över herr kampfisk och hans kompisar till det gamla räkkaret. Tömt och städat ur hans gamla kar. Fyllt på ny sand och vatten. Planterat växter och inrett det. Några snäckor får gå in det så länge. Tills killis kan flytta dit.
Har 3 kar kvar att städa pumpar och byta vatten. Men det får jag göra i morgon
 
Sitter och kollar på en sida som jag hittat som säljer jättefina barnkläder.
Inte bra, kan bli dyrt det här :p
 
Jag har tittat klart pa Leaving Neverland del 1 ... just nu sitter jag har for att jag inte orkar stada klart och inte heller borja med del 2 riktigt annu.
Det far bli lite mer stadning sa far vi se om jag orkar med del 2 sedan.
 
Och jag ar sa klart vaken. Jag har nu tittat pa en hel massa ganska hemska dokumentarer ... Leaving Neverland var sa storande att jag var tvungen att "spa ut" den med lite allmant mord och mayhem om jag nagonsin ska somna i natt.
Om nagon kan stanga av korna som ar granne med den har RV parken sa kanske det kan bli somn har ocksa. De for ett himmelens ovasen. Jag skulle inte ens kalla det for att de ramar ... ko-j*vlarna skriker i hogan sky. :cautious:
 
Fnissar åt artikel i SvD.
En nyzeeländsk 17-åring har attackerat en ytterkantspolitiker som uttalat sig illa efter terrorattacken.

"Vid presskonferensen i Melbourne gick 17-åringen upp bakom Anning och krossade ett ägg mot hans huvud. Anning vände sig om försökte örfila 17-åringen som sedan blev nedbrottad av flera personer.

En insamlingskampanj har hittills fått ihop över motsvarande omkring 125 000 kronor. Pengarna ska täcka 17-åringens eventuella advokat- och rättegångskostnader, men doneras också för att han ska kunna "köpa fler ägg".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 802
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 294
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 457
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp