Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min mage har varit riktigt skum inatt.
Var på restaurang igårkväll blad annat, trevligt sällskap och så.
Ute är det det sämsta vädret. Snöblandat regn med blåst. Inte klarat av att äta frukost heller så humöret är inte precis på topp. Kul att ta ut hästar i detta väder verkligen och sen få springa in på toa efter hundrafemtioelfte gången. En till som sa att hon fick kramper och ja utan att gå in på detaljer men blev riktigt risig som jag så börjar fundera om det rör sig av nån form av matförgiftning?

Vilket gnälligt inlägg detta blev nu ser jag. Ska försöka dricka lite vatten och kanske sova nån halvtimme om det går men tror inte det brukar aldrig klara av att sova om det inte är natt.
 
Måste pallra mig iväg och fixa veckohandlingen. Sedan har jag lovat att hälsa på hos föräldrarna. Kanske smiter jag förbi en loppis också när jag ändå är där.... ☺ !
 
Jag ser inte riktigt fram emot att behöva köra bil idag, men behöver göra det ändå eftersom jag ska till stallet.
 
Är vaken och vid liv. Dricker kaffe och ska snart ner och jobba några timmar.
Borde kanske skriva en offentlig ursäkt pga gårdagens musiksmak i FB-gruppen men vet inte riktigt hur jag ska öhm formulera mig. Trodde att vi liksom satt i ett separat rum med likasinnade och spelade gamla godingar, men insåg senare under natten att högtalarna i rummet där de övriga satt var liksom synkade med våra :p
 
Är lite nedstämd över att jag inte kan vara med på träningen idag (HEMA-fäktning). Är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, och börjar få ont i lungorna (=tecken på förkylning) och nyser som tusan. Har inte tid att bli sjuk och vill därför inte anstränga kroppen i onödan. Dessutom är inte hjärnan helt med, och då ska man verkligen inte slå på andra med svärd och dolkar :o:D

Dagens andra problem är filten jag fick i julklapp av min mor. Älskar den verkligen, men kan inte använda den då den är så hysteriskt elektrisk. Just nu kan jag inte ta i den utan att det nästintill blixtrar om den.. Måste ta en sväng på Google och se om jag kan hitta någon lösning på mitt problem!
 
Är lite nedstämd över att jag inte kan vara med på träningen idag (HEMA-fäktning). Är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, och börjar få ont i lungorna (=tecken på förkylning) och nyser som tusan. Har inte tid att bli sjuk och vill därför inte anstränga kroppen i onödan. Dessutom är inte hjärnan helt med, och då ska man verkligen inte slå på andra med svärd och dolkar :o:D

Dagens andra problem är filten jag fick i julklapp av min mor. Älskar den verkligen, men kan inte använda den då den är så hysteriskt elektrisk. Just nu kan jag inte ta i den utan att det nästintill blixtrar om den.. Måste ta en sväng på Google och se om jag kan hitta någon lösning på mitt problem!
Tvätta den med sköljmedel så brukar det kunna släppa.
 
Här spöregnar det. Skulle gå till Turken och hämta paket, men den var stängd pga rån. Så jag får hämta paketen i morgon efter jobbet.
Städat de 3 sista karen.
Ska kolla över kläderna till Akvariehelgen mm
 
Här spöregnar det. Skulle gå till Turken och hämta paket, men den var stängd pga rån. Så jag får hämta paketen i morgon efter jobbet.
Städat de 3 sista karen.
Ska kolla över kläderna till Akvariehelgen mm
Varför känner du alltid behovet av att skriva "turken" istället för typ, kiosk/affär/utlämningsställe eller annat lämpligt ord för att beskriva vart du hämtar dina paket?
 
Fick en present av sonen igår i form av en liten döskalle i plast som det stod mamma på med ett litet hjärta. Kom på nu att den låg i tröjan som jag tvättat :down: Hoppas att den höll
 
Sitter i soffan och surar. Tänkte sy men maskinen krånglar. Har hittat nya fina mönster som jag ville sy men krångelmaskinen samarbetar inte. Har dessutom massor med tyg men inte just till det projektet.
Tröstar mig med en kopp te och kattmys.
 
Jag blev risig i magen efter att jag ätit, vilket skapade ångest :(. Så trist med ångest.

Trots det tog jag mig in i duschen, så nu luktar jag inte stall längre. Men något balsam i håret blev det inte. Jag hade för bråttom för det.

Nu sitter jag vid vedspisen och värmer mig.
 
Kollat över kläder till Akvariehelgen. Vet inte riktigt som behövs till den? Är ju sista helgen i mars, så vädret är det samma ungefär. Men vi ska ju mest vara inne hela tiden.
På lördag kväll är det bankett med grillbuffé, prisutdelning mm. Så till den får man ta med lite finkläder
Vi i "personalen" ska ha våra egentryckta Tshirt på oss
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 799
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 277
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 448
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp