Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har snart läst ikapp alla bloggar, annars så rensar jag bland Facebook-grupper (tror jag har ett tjugo-tal att gå ur..!) och så ska jag ta en kik på Platsbanken innan jag tar tag i städningen här hemma!
 
Tänkte att jag skulle kolla på filmen om Josefin Nilsson. Men funderar på om jag orkar det?
Har ni andra sett den?
Jag antar att man blir förbannad och sorgsen...
 
Har sett den ja. Var beredd på att du kommer vilja elda upp Örjan Ramberg i synnerhet och män i allmänhet :devil:
Har sett den nu. Den är fruktansvärd men också vacker och smärtsam på samma gång. Vacker för den visar hennes utstrålning och livsglädje.
Men den är jobbig att se -Även om jag läst en hel del tidigare och vet att han har dömts. Den visar också vilka sviter misshandel kan ge under så många år efter både psykiskt och fysiskt.
 
Jag far snart ta in min iphone till "apple store" snart. Jag har tappat den, naken, massor med ganger, men for nagra manader sedan nar jag tappade den pa kakel koks golvet slog den i ett horn och det ar en liten area med krossat glas precis i hornet.
Det har senare utgatt ett par sprickor fran det, formodligen nar jag tappat den igen, men nu plotsligt ... helt utan anledning :cautious: sa har den valt att bade respectera alla installningar dar jag sager att jag inte vill ha ljud OCH att inte ringa. Himmelens oturligt just nu nar jag ar ute och reser.:meh:
 
😢
Du är vi i samma läge du och jag.

För första gånge i livet har jag en telefon med spräckt skärm ch jag får lätt ångest av det. Tänk om den slutar funka helt plötsligt.
 
Min har haft krossat horn och en spricka rakt over i minst ett halvar nu :angel: Jag tror att du kan slappa lite pa angesten over att den plotsligt ska sluta fungera.
Jag misstanker att min la av att ringa for att jag helt enkelt alltid har den "naken" och har tappat den en gang for mycket. Vilket kan vara den 200de gangen eller sa.;)

Forutom att den inte ringer ... och antligen har slutat plinga och plonga i tid och otid ... sa fungerar den precis som vanligt. :)
 
MYCKET nöjd med tapetseringen 😊!
20190324_134719.jpg
 
Sista tagen i gar kvall var 4 tag med ungefar 3 minuter emellan straxt efter 9. De vackte mig :o Sedan sov jag djupt till fram emot smatimmarna nar jag fick starta lite varme.
Nu ar det langt mellan tagen, jag har druckit upp mitt kaffee. Det ar dags att kissa hundarna och kora vidare.
 
Jag drog fram lite bommar till ponnyn idag, två galoppbommar på ena långsidan och sen en fem å en halva på medellinjen, på extremt låg höjd, typ 30 cm eller så. Hon som har stallet tyckte inte han skulle skutta högre än så eftersom han hade en hovfraktur förra året. Men det var ändå kul att ta sig an bommarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 814
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 506
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 507
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp