Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på akuten med en obrukbar hö arm efter att ha blivit nedsprungen av en unghäst.. (inte min).
Känner mig allt annat än fräsch och tydligen lång väntetid.
Handen är iskall men kan röra fingrarna iaf så det kanske kan få igång cirkulationen lite
Krya på dig❤
 
Skriver på en bok som ska vara klar om 2 veckor och jag har 80% kvar!!! HUR låter en bjällerkrage? Sjunger den? Klingar? Hjälp!
Om det är små bjällror plingar/pinglar den. Lite större vet jag inte riktigt...?

Eller förresten - jag tänker på bjällerkrans. Det kanske inte är samm sak?
Detta är en bjällerkrans
27138
 
Senast ändrad:
Om det är små bjällror plingar/pinglar den. Lite större vet jag inte riktigt...?

Elelr förresten - jag tänker på bjällerkrans. Det kianske inte är samm sak?
Jo, det är samma sak (blev tvungen att googla för säkerhets skull...). Det är rätt stora bjällror. Vi har alltid sagt bjällerkrage, men om det låter jättekonstigt får jag kanske ändra till bjällerkrans...?
 

Bifogade filer

  • item_760963_1d58ae1e8e.JPG
    item_760963_1d58ae1e8e.JPG
    197,7 KB · Visningar: 6
Jag har äntligen kommit till skott med att skrapa en trisslott som jag köpte för ett bra tag sedan. Jag har påmints om dess existens varje gång jag stått i en affär och öppnat plånboken men sen jag glömt den när jag gått ut från affären.

Jag vann 30 kronor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 741
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 494
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 069
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp