Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste ringa vc imorgon och fk
Vad ska chefen säga när jag måste backa igen
Men kroppen säger ifrån nåt så pass så jag måste.
 
Hrm... Fick precis tillbaks både internet (ADSL) och mobiltäckningen efter ett ca 4 timmars avbrott. Undrar vad som hände egentligen 🤔??
 
Har världens jobbigaste slemhosta, införskaffat Bisolvon som fungerat över förväntan. När jag googlade lite efter biverkningar så dök "Bisolvon-metoden" upp och nu vet jag inte om jag kommer våga idka samlag igen :D även om det inte verkar finnas evidens så tycks där finnas väldigt många förespråkare på bla. familjeliv.
 
Tänkte att jag skulle kolla på filmen om Josefin Nilsson. Men funderar på om jag orkar det?
Har ni andra sett den?
Jag antar att man blir förbannad och sorgsen...

Jag drog just igång den. Misstänker att jag kommer grina floder. Känner dock att jag måste se den.

Blev glad då jag såg att några kända män gått ut offentligt gällande det här.
 
Är vaken (klockan är 9). Är också extremt trött och rätt förbannad :wtf::meh::rage: Några arslen flyttade in i lägenheten igår (air BnB) och höll på och förde liv till 2 på natten, sen gick de ut (utan att låsa grinden = öppet rätt in i lägenheten vilket inte är särskilt smart om man inte vill ha inbrott. När jag kom hem tidigare idag var hela låset borttaget t.om.), och de kom tillbaka vid fyra och höll alla vakna i en timme inkluderat att de ståg och skrek på varandra i korridoren utanför lägenheten ett tag.

Jag skickade email till våran landlord vid 2 och kan möjligtvis ha kallat dem arselhål :angel::rage: Jag hoppas han slänger ut dem, ger dem dåligt betyg och at air BnB tar extra pengar från dem (de verkar även bo tre i rummet), sen kan de förhoppningsvis flytta till ett av backpacker slumhålen i centrum där de passar in bättre :grin:

Dags att ta tag i jobb, men jag ör nog lite av en drake idag.
 
Suuck! Fortf inte lyckats somna.
Känns som ett sömntåg är på g. Kan unna mig sova lite längre idag iaf.
Godatt och godmorgon på er!🌙🌞🛌
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 741
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 487
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 972
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp