Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Puuuh! Är alldeles proppmätt efter middagen idag som bestod av pastasallad med salami plus dressing - såå gott! :d
Först stod vi där med salladen och jag undrade hur det skulle räcka - det såg så lite ut :confused: Men så for mamma upp ur soffan när vi väntade lite med att börja med maten och bara "Men vi glömde ju pastan!!"
:o:cautious::o
Pastasallad utan pasta... :banghead::rofl: Ren tur att vi kom på det innan vi började äta :rofl:
 
Södra riket har enligt smhi fått vår. Barmark har de också.

Blötsnön som kom här igår var ju totalt onödig och jag fick skotta igen. Idag har vi 5 härliga plusgrader och grått väder :meh:. Det lär tyvärr komma mer snö innan veckan är slut.
Jag tvärvägrar att skotta.
Det får ligga. Lite knivigt att komma ut, över plogvallen men hittills hade gått.

Vi växlar snöfall med regn. Käckt.....
 
Haft semesterdag idag. Var inbokad på mammografi vid ett och stället ligger åt helt andra hållet mot jobbet. Så nio mils körning från jobbet till mammografin kändes onödigt och larvigt så jag tog ledigt istället.

Passade på att beställa nya hjul till diskmaskinskorgen, lämpa av plast vid återvinningsstationen och äta god lunch. Avslutade med ett par timmar hos vännen på hennes verkstad så vi fick prata ikapp oss. Det blev verkligen en liten minisemester.
 
Jag tvärvägrar att skotta.
Det får ligga. Lite knivigt att komma ut, över plogvallen men hittills hade gått.

Vi växlar snöfall med regn. Käckt.....
Jag tänkte samma tanke, men sen skottade jag i alla fall. Med snösläden gick det ganska lätt.

Vi har samma väder här.
 
Har ar det +20 i skuggan pa dagen :D Det blir dock fort kallt nar solen borjar ga ner ... i natt forvantar vi oss att det blir runt +5. 😳 Jag trevar mig efter tjocka trojan ... efter att ha suckat och trevat efter kortarmat och tanktops tidigare i dag.

Markligt att man kan bli sa trott fast man bara sitter och kor hela dagen. :cautious: I dag lyckades jag ocksa med konststycket att gomma Tate's matskal sa jag inte kan hitta den. Han at inte upp sin mat i morse sa jag stallde undan hans matskal. Jag kan inte hitta den. Alls. Jag far leta en gang till i morgon nar jag inte ar sa trott ... men jag forstar helt enkelt inte var jag kan ha gomt den.:meh:
 
Fredag..... :banana: !! Jag tror att det blir någon/några loppis i helgen igen.... Blev nog lite inspirerad av Antikrundan igår när en kvinna hade köpt en lampa på loppis för 35 kr. Det VAR ingen lampfot dock, utan en kinesisk vinkanna från 1500-talet värd 35 000 kr 😲 !! Sådan borde man ju självklart hitta..... 😁
 
Kom i säng igår vid midnatt pga att jag var på ett möte.
Så upp 5 för att åka jobbet igen
Sitter på bussen till jobbet som vanligt
 
Screenshot_20190315-151204_Google.jpg


Tur man har swimmingpool
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 741
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 446
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
5 262
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp