Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
:bump::bump::bump::bump::bump::bump::banana::banana::banana:HAHAHA Det är så jävla kul att köra lastmaskin!
Vi mockar lösdriften och ska även skyffla bort geggan utanför ligghallarna. Så jäkla smidigt och kul :)
Jag "övningskör" fortfarande men börjar få kläm på reglagen och att bromsa med fel fot.
Ska köra några skopor grus med :)
*WIIIIII*
 
Försöker lista ut vart det finns någon återförsäljare med fysik butik i närheten, som säljer den sadeln jag vill köpa. Modellen passar hästen, nu är bara frågan vilken storlek jag behöver
 
Jag är en vandrande Zombie idag. Ena hästen fick kolik igår och jag har sovit ca 2h.

och på något mystiskt sätt ska jag med kort framförhållning hinna sno ihop en matpaj inför kvällens tjejkväll...

Jag hade hand om efterrätt vilket skulle vara en enkel glasshistoria med fruktsallad eftersom jag uttryckligen sa att jag inte hinner så mycket mer då jag roddar allt själv denna vecka och ä hema typ 10 på kvällarna.

Igår fick jag sms om att jag var de som skulle ta pajerna då en av de andra ville göra efterrätt. :banghead:

Jag åkte hemifrån igår 06:15 på morgonen och jag har inte kommit hem än. Försöker ringa min väninna för att berätta att det omöjligt kommer att gå. Jobbar till 16, 30 min resväg till stall fixa allt i stallet 40 min resväg från stall till henne och jag ska vara där 17:30.

Lutar åt att vi alla kommer få äta förrätt, efterrätt och äta snacks för jag hinner baske mig inte.

Ja jag är gnällig idag
 
Jag är en vandrande Zombie idag. Ena hästen fick kolik igår och jag har sovit ca 2h.

och på något mystiskt sätt ska jag med kort framförhållning hinna sno ihop en matpaj inför kvällens tjejkväll...

Jag hade hand om efterrätt vilket skulle vara en enkel glasshistoria med fruktsallad eftersom jag uttryckligen sa att jag inte hinner så mycket mer då jag roddar allt själv denna vecka och ä hema typ 10 på kvällarna.

Igår fick jag sms om att jag var de som skulle ta pajerna då en av de andra ville göra efterrätt. :banghead:

Jag åkte hemifrån igår 06:15 på morgonen och jag har inte kommit hem än. Försöker ringa min väninna för att berätta att det omöjligt kommer att gå. Jobbar till 16, 30 min resväg till stall fixa allt i stallet 40 min resväg från stall till henne och jag ska vara där 17:30.

Lutar åt att vi alla kommer få äta förrätt, efterrätt och äta snacks för jag hinner baske mig inte.

Ja jag är gnällig idag
Vilken taskig kompis, som kommer med det så nära inpå. I värsta går det ju att köpa fryspajer.
 
Ooookey. Idag är jag övertrött, sådär så det slår över helt och jag blir hysteriskt lättroad. Det var på nivån "Åh, meeer post! Hahaha!" på förmiddagen :angel: Får se om det blir lite bättre nu när jag får i mig lunch.
 
Roat mig med att pimpa min fula soffa med lite fransar nedtill!

26714
 
Jobbat klart för denna vecka. Handlade till kakorna jag ska baka i morgon till månadsmötet.
Ska börja städa lite kar när jag kommer hem
 
Jobbat klart för denna vecka. Handlade till kakorna jag ska baka i morgon till månadsmötet.
Ska börja städa lite kar när jag kommer hem
Blir karstädningar här med idag, eventuellt ska vi starta upp ett till akvarium i helgen också. Måste ha ett till alla ciklidyngel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 741
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 444
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
5 255
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp