Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon höll på att peta med den men det funkade ej, hon har samma dörr och skulle kolla vad hon skrivit ner/ fått för info. Är fett paranoid, trots att jag har två kompisar i stan som har nycklar. Kul om man står där och "skulle bara" kasta sopor i sopnedkastet liksom. Kaoset
Förstår inte grejen med dörrar som låser sig själva. Totalt onödigt. I Finland verkar det vara vanligt. Till och med folk i villor har så så slutar med att dörren får stå öppen om man är ute och inte har nyckel på sig :cool:
 
Förstår inte grejen med dörrar som låser sig själva. Totalt onödigt. I Finland verkar det vara vanligt. Till och med folk i villor har så så slutar med att dörren får stå öppen om man är ute och inte har nyckel på sig :cool:

Ja så sämst fattar ej, är paranoid varje dag!
Man måste ju ändå låsa underlåset manuellt så vad är grejen?
 
Appropa lasta dorrar. Har kommer jag hem pa kvallarna tidigast 11. Da ska jag lasa upp en grind in till camping omradet, kora igenom bilen och sedan lasa grinden igen.

I gar kvall nar jag kom hem slog det slint och jag kunde inte komma ihag kombinationen till hanglaset sa jag skulle ga in i bilen igen for att hamta telefonen.
Da var forardorren last med nyckeln i och motorn igang :nailbiting: Det finns inte ens nagon stans att lasa/lasa upp pa dorren som jag hade kunnat komma at. Som tur var var passagerar dorren oppen sa jag kunde lasa upp med den.
Jag sag for mig hur jag skulle fa vanta dar ute (utan jacka eller nagot varmt pa benen tills jag antingen kom pa vad kombinationen var, eller forsoka ropa tills nagon vaknade. :cautious:
Tur i alla fall att jag tog med bada nycklarna till bilen. Den ena i RV, sa om det hander igen far jag helt enkelt se till att alltid ha med telefonen sa jag kan vacka nagon stackare att komma och hjalpa mig. :p
 
Hon höll på att peta med den men det funkade ej, hon har samma dörr och skulle kolla vad hon skrivit ner/ fått för info. Är fett paranoid, trots att jag har två kompisar i stan som har nycklar. Kul om man står där och "skulle bara" kasta sopor i sopnedkastet liksom. Kaoset
Det har jag gjort!!

Endast - verkligen endast, inte ens underkläder - iklädd tunn röd kimono. Dörren smällde igen när någon öppnade ytterdörren tre våningar ner.

Fick kuta barfota i snön endast iförd kimonon tvärs över gården för att försöka hitta vicevärden. Tack och lov var han hemma :rofl:
 
Det har jag gjort!!

Endast - verkligen endast, inte ens underkläder - iklädd tunn röd kimono. Dörren smällde igen när någon öppnade ytterdörren tre våningar ner.

Fick kuta barfota i snön endast iförd kimonon tvärs över gården för att försöka hitta vicevärden. Tack och lov var han hemma :rofl:

Jag låste en gång ut både mig och en karl som var på besök från mitt rum (delat student hus). Jag hade enbart en filt på mig och karln var halvnaken han med. Han låste in sig på toa tills säkerhets vakten kom och låste up men jag fick vackert låta vakten låste upp enbart iförd min filt. En vecka senare blev jag dumpad 🤣
 
Startade morgonen med att vakna i panik när det lät nerifrån och jag skulle få viktiga papper levererade. Hoppade i byxor sprang ner medan jag ålade mig i en tröja och bad till Gud att jag inte skulle snubbla och ha ihjäl mig själv.
Springer på sambon som hade knackat med en sked han ville ha ren.
Jaja.. Nu är jag uppe och frukosterad.
Redo att ta emot pappershelvetena.
Hatar att behöva blixtvakna så! Tror jag kommer vara :devil: hela dagen.
 
På sjukhuset för att tanka medicin. Tre jävla försök att få i pvk'n idag :arghh:, hatar mina kärl. Tur jag inte är rädd för stick längre i alla fall :p. Det som inte dödar härdar, eller nåt. Eller så blir jag härdad innan jag dör åtminstone.
 
På sjukhuset för att tanka medicin. Tre jävla försök att få i pvk'n idag :arghh:, hatar mina kärl. Tur jag inte är rädd för stick längre i alla fall :p. Det som inte dödar härdar, eller nåt. Eller så blir jag härdad innan jag dör åtminstone.

När ska du få börja med sprutor istället?! ;) :D

Seriöst, hoppas du får dem för de är mycket effektivare plus att man behöver ju inte in till lasarettet :up:
 
Har lyckats få klart websidan för vårt symposium men nu svarar inte en av personerna jag organiserar med så vet inte om jag kan skicka ut email till alla vi har bjudit in för att ge dem om information om grejer.

Tillika har jag lyckats motivera mig tillräckligt för att helt förstöra analysen jag gjorde igår och istället vara helt inlindad i en ny statistik röra 🤣

Tydligen är det Fredag, är det ok att dricka en öl då? Jag hade ju tänkt hålla mig undan tills min vän kommer tillbaka om några dagar vilket har lyckats i noll dagar sedan han åkte :cautious::rofl: Det är ju så förbannat tråkigt här på kvällarna annars (speciellt eftersom det är mycket trevligare att hänga på en uteservering än på mitt rum utan fönster).

Inglorion = personifieringen av viljestyrka just nu

(för att klargöra, jag har inte varit full varje kväll i flera dagar. Jag har däremot druckit runt två eller tre öl).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
67 68 69
Svar
1 379
· Visningar
41 995
Senast: Caoimhe
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 838
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
68 789
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 565
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp