Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför inte lägga det på dig själv? :)
För att jag inte kan köpa den storlek jag vill än :D
Fick dessutom ett presentkort på samma butik av svärmor när jag fyllde som jag spenderade på mig själv, sonen behöver en ny jacka och bebis kan vi ju låtsas att hon behöver kläder. :D Fick dock 2 kort så egentligen skulle jag kunna spara ett och bara använda det ena nu, vore ju en ide faktiskt
 
NÄJ! :arghh:
Min mobil har fått sprickor i glaset i ena hörner. Flera stycken. Antar att de kommer att dra iväg över skärmen. Orka leta reda på ett ställe att lämna in den. Suck. Jag vill inte köpa en ny! Vill inte. Den här har funkat klanderfritt trots att den är mer än två år.

Det är en Samsung S7 Edge. Undrar vad ett glasbyte kan gå på.
 
Då har ni snart en VÄLDIGT ren och fin tvättmaskin i alla fall :up: !

Väntar på att potatisgratängen ska bli färdig, och sedan blir det crock-pottad kyckling och babyspenat tillsammans med den :d !

Vi snackade om att vi skulle köra en maskin med sånt där tvättmaskinsrengöring nyss. Med hans tvättmedel, fläckborttagningsmedel och det långa programmet kanske det är nog.

Tur att vi inte lever i lägenhet med tidsbokning i tvättstuga. Då hade han fått jobba i kallingar.. :laugh:
 
Jag var trott i kvall sa jag stannade lite tidigare an jag tankt. I forlangning pa en bensinmack ... med apelsin odling pa ena sidan (en hel del apelsiner fortfarande pa traden) och nagon annan frukt pa andra ... och lite avokato trad som ar "pruned" sa de ar helt platta pa toppen, med grenar som vaxer uppat fran botten pa stammen och som blommar helt underbart just nu.
Jag satt har i godan ro och njot av alla trad runt om nar jag horde ett tag tuta ihallande. :crazy:
Det var ett godstag med 103 vagnar 4 lok och tva containers pa varje vagn (utom 1 vagn som bara hade en container). De saker man gor nar man inte har nagot att gora :o
Det ska bli interresant att se hur sent de kor tagen har ute pa landet :cautious:
 
Jag luktar apa, trots att jag duschade igår kväll och har nysydda kläder. Luktar liksom instängt och gammalt svett. Får väl duscha igen.
Usch, jag vill inte jobba imorgon! Semester vore inte helt fel. Snart så! Bara några månader kvar.

Tyckte precis jag hörde en höna O_o Kan ju inte gärna finnas höns här..
 
NÄJ! :arghh:
Min mobil har fått sprickor i glaset i ena hörner. Flera stycken. Antar att de kommer att dra iväg över skärmen. Orka leta reda på ett ställe att lämna in den. Suck. Jag vill inte köpa en ny! Vill inte. Den här har funkat klanderfritt trots att den är mer än två år.

Det är en Samsung S7 Edge. Undrar vad ett glasbyte kan gå på.
2500 tror jag att vi gav. Klantskalleförsäkringen på huset tog runt hälften eller nåt sånt dock.
 
Såg precis att jobbet jag sökt ligger ute på annons igen.. Antingen behöver de ännu mer folk (stor fabrik) eller så är det kört med det jobbet.
Hittat några andra intressanta tjänster jag ska söka.
 
NÄJ! :arghh:
Min mobil har fått sprickor i glaset i ena hörner. Flera stycken. Antar att de kommer att dra iväg över skärmen. Orka leta reda på ett ställe att lämna in den. Suck. Jag vill inte köpa en ny! Vill inte. Den här har funkat klanderfritt trots att den är mer än två år.

Det är en Samsung S7 Edge. Undrar vad ett glasbyte kan gå på.

Nooooo. Jag har Samsung s7 och haft i två år. Den bor dagligen i ett lifeproof case och fungerar och ser ut som ny!
Min chef köpte den till mig.

Sen köpte hon en likadan till en annan som jobbade där och tog tillbaka den när den anställde slutade. Men eftersom min chef inte kan samsung utan bara iphone men fortsatt betala telefonen i resterande 8 månader fast den legat i garderoben sa hon häromdagen att jag kan få den eftersom min sambo behöver ny telefon (samsung s4 har han nu). Tack boss lady :love::bow:
 
Ja.. det var inte gratis. Min make pajade den först och blev helt knäckt. Han pajar aldrig sånt annars men den ramlade på kanten på en papperskorg. Tog en halv dag ungefär och då gick det inte att se något för den fick spel och blev.. vit ? Nåt sånt. Superkänslig för sprickor. Sen tog jag över och det gick några få dagar innan jag pajat den också. Samma sak där, en halv dag och då blev skärmen vit.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 741
Senast: kamomillo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
67 494
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 069
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp