Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hehe man kan inte ha koll på alla :D

Men vill vi verkligen bo i Burseryd? Jag menar.. Burse! Det är typ världens ände.
Äsch vi får väl se om vi får jobb eller inte. Hatar att vänta på besked!

På tal om besked, imorgon är det förhandlingar om min uppsägning. :nailbiting:

Nåväl... Där finns en bra Lantmännen i alla fall :D
 
Jag fick den av min syster häromkvällen för jag varvså satans sötsugen men så klippte jag hunden istället och sen försvann suget. Dagen efter la jag den i jobbväskan men glömde bort den och nu är det mest en sån där jagmåstedranerpåsockret-sak att den ligger kvar. Sen känner jag mig jäkligt duktig som inte ätit den än 😁😁 Den får ligga där tills nåt förstör min dag så jag måste tröstäta 😂
Ge bort den :D ! Det är ju TORTYR att bära runt på godis, ju..... ;)
 
På jobb och laddar för att klara av 2 timmars åkning med kollegan... Jag är INTE glad.

Missar 4h arbete som jag redan ligger efter med på grund av att jag tog ledig i tisdags. Att nu sitta 2h i bil mede en som pumpgasar som gör att det går banne mig sjögång i lastbilen. Fram, tillbaks, fram, tillbaks, fram, tillbaks....

Bättre i lastbilen än i Caddyn i alla fall.

Får köra hem själv i alla fall alltid något men fifan vad jag inte känner för det...

Någon som vill byta?
 
Brutalt trött. Astman är riktigt besvärlig idag och jag funderar på om det är läge att ringa vc om inte ytterligare medicin gör det bättre.

Speciella kollegan kommer in och yrar. Efter ett tag kommer vi fram till vad hon vill.
Sen undrar hon vad astma är, eftersom vi kom in på att jag inte mår så bra idag. Hon hade aldrig hört talas om det och var totalt oförstående..
 
Brutalt trött. Astman är riktigt besvärlig idag och jag funderar på om det är läge att ringa vc om inte ytterligare medicin gör det bättre.

Speciella kollegan kommer in och yrar. Efter ett tag kommer vi fram till vad hon vill.
Sen undrar hon vad astma är, eftersom vi kom in på att jag inte mår så bra idag. Hon hade aldrig hört talas om det och var totalt oförstående..
Vad är det för fel på människan?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
695
· Visningar
36 612
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 568
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp