Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Justja, det är sådant igång också :o "Våra" jägare är inte så heta på gröten utan drar igång nästa vecka, så egentligen borde jag passa på nu :p
Vet inte hur de jag vid stallet, har precis börjat rida där. Men utsätter inte mig eller hästen för den risken ;)
 
Tillbaks på jobbet. Det gick bra

kollega kör lastbil bättre än bil :up: Även om man det lämnar en del att önska. Men inte tusan kan man säga något till en man som kört lastbil/bil/mc större delen av sitt liv. Han kör säkert men det där jävla pumpgasandet! Bil med farthållare är knappt han kan låta bli att gasa upp, sen släppa, gasa upp sen släppa.

Nyttjade tiden i bilen tillbaks med att prata privatsamtal med vänner en i Spanien och en här i tjotahejti aka Norrland.

Så nu är jag faktiskt på bra humör... Kollegan som slapp åka med ner kommer dessutom bjussa på lunch imorgon som tack för att han slapp. :D
 
Tillbaks på jobbet. Det gick bra

kollega kör lastbil bättre än bil :up: Även om man det lämnar en del att önska. Men inte tusan kan man säga något till en man som kört lastbil/bil/mc större delen av sitt liv. Han kör säkert men det där jävla pumpgasandet! Bil med farthållare är knappt han kan låta bli att gasa upp, sen släppa, gasa upp sen släppa.

Nyttjade tiden i bilen tillbaks med att prata privatsamtal med vänner en i Spanien och en här i tjotahejti aka Norrland.

Så nu är jag faktiskt på bra humör... Kollegan som slapp åka med ner kommer dessutom bjussa på lunch imorgon som tack för att han slapp. :D

Gasrunkare... jag och särbon avskyr dem :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
521
· Visningar
27 598
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 563
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp