Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför köper man färdig paltmix? Låter orimligt. Är ju riven potatis, mjöl och salt vi snackar om :confused:
Tar inte lång tid alls, är ju mest koktid (då kan man ju göra ngt annat under tiden).
Jag fick intrycket av att det var för att spara tid/var smidigt.
Har själv aldrig gjort palt utan blivit serverad/köpt färdigt.
Jag vet att det var en period då faster hade galet mkt att göra och iaf ville bjuda hem äldre släktingarna från hemmen och ge dem ngt de gillade och var vana vid.
 
Hoppas på mer flyt imorgon. Blir tidig väckning oavsett.
Ganska varmt ute fortfarande för årstiden.
Dricker te men får inte dricka för mycket för då får jag gå på toa vid tretiden och finns det något mer enerverande än att behöva gå upp just den tiden 🧟‍♀️
 
Gud! Hela dagen med vår lilla familje-cirkus har lett till kramp i kinder och mage. Vi borde låsas in både jag, sambo, hund och häst. Nu ska jag äta resterna av min phad thai och glo på Netflix i sängen. Pedant-sambon ääälskar när hans hippie-sambo äter i sängen.. Joooo!:angel:
 
Åååh! Slog mig precis att grejerna jag beställde från Panduro på deras medlemsrea inte kommit än! Typ två veckor sen ju! Kom nu då pysselgrejer!
Och min nya dator har inte heller kommit. Åååh!
Och remissen till ortopeden har inte heller kommit! Åååh!

Sitter här i soffan och väntar upprört på post.
 
Min hund har jääääääättetråkigt här på kontoret. Så pass att hon strosar runt och kollar vad kollegan gör, och det är inte den bra kollegan :rofl:

Tja ibland lilla hund får man lära sig att alla inte finns till för att glädja henne.

Vårt skitprogram fungerar inte heller. Jag kan i alla fall nyttja nätet på datorn men att göra något annat är bara att fetglömma.

Ja ja jag får väl leka lite med hunden då :D
 
Min hund har jääääääättetråkigt här på kontoret. Så pass att hon strosar runt och kollar vad kollegan gör, och det är inte den bra kollegan :rofl:

Tja ibland lilla hund får man lära sig att alla inte finns till för att glädja henne.

Vårt skitprogram fungerar inte heller. Jag kan i alla fall nyttja nätet på datorn men att göra något annat är bara att fetglömma.

Ja ja jag får väl leka lite med hunden då :D
Som här. Allting tar ju eeeeeeeevigheter innan det är uppladdat till molnet. Sen har min förrträdare gjort det sjukt jobbigt för både sig själv och nu mig som får plocka upp efter hen. :meh::arghh:
 
Alltså BORDE gå runt och mingla och vara trevlig osv. Istället ligger jag i sängen, kollar på netflix och skjuter allt framför mig. Överväger att dra iväg ett mail och beklaga att jag råkat ut för influensan
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
549
· Visningar
29 205
Senast: MiaMia
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 563
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp