Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kanner mig orimligt irriterade over att solen redan skiner och det ser hur mysigt som helst ut utanfor fonstret ... klockan 7 pa morgonen medan det numera ar becksvart klockan 6 pm. Just nu vill jag hellre att det ar ljust pa kvallen .... FAST jag vet att vi just bytt till "Standard Tid" och tycker inte att vi ska ha "sommar tid" aret runt.:p
 
Jag kanner mig orimligt irriterade over att solen redan skiner och det ser hur mysigt som helst ut utanfor fonstret ... klockan 7 pa morgonen medan det numera ar becksvart klockan 6 pm. Just nu vill jag hellre att det ar ljust pa kvallen .... FAST jag vet att vi just bytt till "Standard Tid" och tycker inte att vi ska ha "sommar tid" aret runt.:p
Om man sätter det i relation till Europa. Vart nånstans hamnar du då?
 
Om man sätter det i relation till Europa. Vart nånstans hamnar du då?

Vi ar soder om Rom ... men det blir bade kallt och tamligen morkt har :cautious: Jag har ju bott i mellan ostern och Afrika, sedan i Florida och South Carolina de sista 35 aren. Det har ar KALLT och MORKT :arghh:

Laggas till kan val ocksa att Stilla Havet ar valdigt kallt jamfort med Atlanten, och det gor att hela den har kusten kan bli grinigt kall.
 
Vackert väder idag så jag plågade mig ut på en 30 min promenad. Ryggen gör ont så fort jag gör något annat än att sitta still. Hoppas kunna öka på promenadlängden framöver. Jag har en stegräknare i telefonen så det är enkelt att ha koll.

Pga av fördiabetes och högt blodtryck så är jag piskad att ta tag i hälsan.
 
Mammahästen är jättehalt. Håll tummarna för hovböld.
Jag har galet ångestpåslag och försöker komma ihåg att andas. Går att hantera iaf, det är jag glad för. Djuren hemma hjälper till och maken kommer hem snart med.
 
Var påväg att lägga mig men är fortfarande hungrig trots en macka och lite yoghurt. Så nu värmer jag lite rester. Köttfärslimpa med potatis och sås.
Har faktiskt inte ätit någon lagad mat idag när jag tänker efter, så bätttre sent än aldrig kanske :idea:
 
Tänkte att jag skulle sova tidigt inatt. Men det blev inte riktigt så.
Nu ligger jag i min säng och är superstressad, jättetrött och samtidigt en känsla av överaktivitet.
Försöker jag bestämma mig för om jag ska lyssna på en podcast eller gå upp och plugga igen.
Tror jag gör det första, har ingen motivation för det andra.. :(
 
Kaffebryggaren är sönder :arghh: Den startar inte.. Helt stendöd.
Jag som är så kaffeberoende! Hur ska jag klara mig nu?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
690
· Visningar
36 335
Senast: Bufera
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 568
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp