Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vägen till behörighet är lång om man inte har någon examen sedan förr. Jag har läst enstaka kurser. Och i fel "bransch".

Jag är för gammal för att få studielån och vill inte heller studera i min ålder. Det är för mycket jobb för en så kort tid som jag har kvar i yrkeslivet.

Det hänger till syvende och sisdt på om rektor väljer att utannonsera tjänsten. Gör han inte det kan jag helt enkelt förlängas.
Synd. Jag har högskoleexamen (doktor och master) i psykologi från USA. Tillsammans med arbetslivserfarenheten som jag har fick jag en förskollärarexamen på två terminer i VAL-programmet. Numera jobbar jag dock som skoladministratör.... ;)
 
Panik! Alla mina filer försvann från skrivbordet :nailbiting: :eek: Fattar inte vad som hände, fick upp ett meddelande att onedrive var fullt och poff! Alla filer försvann. Lyckas inte hämta hem från Onedrive heller, det står bara serverfel. Smått panik nu, alla bilder på hästarna och min förra katt.. Usch! Ska träffa mitt ex imorgon, han får hjälpa mig komma tillrätta med problemet.
 
Panik! Alla mina filer försvann från skrivbordet :nailbiting::eek: Fattar inte vad som hände, fick upp ett meddelande att onedrive var fullt och poff! Alla filer försvann. Lyckas inte hämta hem från Onedrive heller, det står bara serverfel. Smått panik nu, alla bilder på hästarna och min förra katt.. Usch! Ska träffa mitt ex imorgon, han får hjälpa mig komma tillrätta med problemet.
Innan du gör nåt annat. Kör en virussökning. Verkar det OK så kan man kanske testa att starta om....
 
Innan du gör nåt annat. Kör en virussökning. Verkar det OK så kan man kanske testa att starta om....

Jag låter den vara helt, känns säkrast så :angel:
Tror det hände nåt med onedrive. Nästan allt låg kopierat där men jag kan inte ladda hem det av nån anledning..
 
Sitter på thai restaurang och väntar på mat. Har väntat en halvtimme och börjar bli lite stressad. Om 30 min ska vi vara på konserthuset. Stressigt!
 
Jag är nog ingen normal tvtittare. Av alla mina kanaler fastnar jag för en dokumentär om Hitler. Programmet innan handlade om judarnas historia.
 
Tänker som flera andra på Dante som verkar hittats död :cry: vet inte riktigt vad jag ska säga, blir bara så irriterad. Så himla tragiskt :cry:

Nu tittar jag också på slutet av idol, har ingen aning om vad killarnas personligheter är, men tycker det är tråkigt att någon ska åka ut :down:
 
Ska kanske ta och gå och lägga mig tidigt för en gångs skull. Imorgon blir det kurs så tänkte vakna tidigt för att hinna baka innan. Hade kunnat gjort det egentligen nu på kvällen men men då är det iaf färskt
 
Leeedig!! Har 100 saker att göra men ligger på soffan som en säck potatis!

Senaste minst 2 månaderna har sambon varit den som diskat, städat, svabbat golv mm...
Känns som att det är min tur att göra lite nytta idag när han är på jobbet...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 548
Senast: Linta
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp