Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ägnar just nu massor av tid att tjata på hantverkare eller vad man kallar sådana som ägnar sig åt markarbete och liknande arbete. Går runt med konstant huvudvärk just nu.

Men strax ska jag åka iväg och skifta hjul på bilen. Känns visserligen lite onödigt nu när det är normal sommartemperatur ute, men vips är det väl is på vägarna så lika bra att få det gjort.
 
satte in en hormonstav i armen häromdagen... Hm.. Blev ett litet blåmärke...
 

Bifogade filer

  • 20181010_191012.jpg
    20181010_191012.jpg
    132,9 KB · Visningar: 23
Jag har fått hål i en tand :arghh: tandläkartid om tre veckor... hade hoppats få den lagad innan det blir gräsligt :crazy:
Annars sitter jag på bishops i Eskilstuna och njuter av en vegetarisk svampcarbonara och mitt eget sällskap :up:
 
Jag är så. vansinnigt. trött :wtf:
Har farit runt som en tok idag och är inte klar än. Ska snart hämta sonen på fritidsgården, sedan får vi äntligen stanna hemma. Vi bor nära men tack vare en viss man som skrämmer slag på hela byn, så törs ingen låta barnen gå ute själva längre.
 
Börjar bli ruggigt nervös....

Imorgon bitti har jag en hoppträning inbokad.:nailbiting:

Sist jag hoppade var i Januari och fick sprickor på revbenen.
Sen har jag inte kommit till skott pga diverse skador på mig själv och nya hästen. Har typ hoppat 50cm med henne för att jag inte hittar knapparna.....

Hjälp!

Här iallafall gjort ren all utrustning så vi är hela och rena när det går åt skogen
 
Har spenderat dagen med siffror och räknande. Uh, vad jag avskyr det! Tur att det är rätt lite sånt som måste göras normalt eller att sambon gör det mer.
Han ringde och bjöd ut mig på date night nu på sön för att vi jobbar så mkt båda två och ska få helledigt även i huvudet från jobb. Det var gulligt! :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 547
Senast: Linta
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp