Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nån som är bara på de där romerska siffrorna? Det är dags för ny tråd och det är inte jag som startar den.
 
Dricker te och läser bok framför brasan. Samtidigt funderar jag även över vad jag ska beställa för växter till trädgården. Jag har ett presentkort på 800 kr hos en kompis plantskola och trots att jag redan har beställt ett 180 cm högt silverpäron, en forsythia och tre höstanemoner så har jag ännu inte spenderat hela presentkortet.
 
En sådan här
1551643330513788870615827679354.jpg
1551643330513788870615827679354.jpg
 
Magen har varit mycket bättre den här veckan. Har skippat kaffe helt och dricker kamomillthe istället och det har hjälpt. Hittade ett pulver på apoteket också som skulle lugna tarmen.
 
Sover uselt så när väckarklockan ringer känns det som om jag inte har sovit alls. Och inte kan jag dricka kaffe heller utan det får bli kamomillthe som inte ger någon effekt på vakenheten.
 
Ena hunden väckte mig 04.30. Lika bra att gå upp. Tar ett tidigare tåg så att jag kan jobba in de timmarna jag gick hem tidigare i fredags.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 060
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

Tillbaka
Upp