Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är på något konstigt humör. Har ont i ena handleden. Troligen efter allt skottande under veckan som varit. Den pulserar.

Ena stunden känns allt prima och nästa vill jag bara ta bilen härifrån och ja ta E4:an söderut och inte stanna förrän jag ser grönskande växtlighet och palmer
 
Funderar på om jag ska försöka vara vaken (inte sovit på många, många timmar) och se när Sverige krossas i stafetten.
 
:wtf::arghh::wtf:

Kinesiskt nyår i Tisdags = det är 22.37 på en Söndagkväll och de springer runt och slår på en massa trummor.

Det är liksom ingen melodi heller, utan det bara slås hej vilt på trummorna :D:rofl: Måste vara på ambassaden 9.00 i morgon så jag hoppas att de snart är klara med alla besök i området (det ska ge bra lycka resten av året om de kommer in i lägenheten på besök och så ska man ge dem pengar).
 
Snart dags för söndagsångest :(

Nåja, har gått på långpromenad med make och hundar, städat hos kaninerna, varit iväg och handlat mat, varit på loppis, legat på soffan och snart är det dags för ett varv med dammsugaren och vattna växterna. Sedan är väl denna dagen över :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp