Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tråkigt. Solen skiner och jag vill gå ut, men energin räcker typ till ytterdörren..
Hade tänkt köra de sista grejerna till lägenheten (bara stora möbler kvar sen!) och handla lite. Men jag orkar inte! :arghh:
 
Man vet ju aldrig, men misstänker mer att hon snickrade lite ihop en egen sanning där :p
Samma sak när hon sa att läkaren sagt att det var bra för hjärtat att dricka en FLASKA vin om dagen. Jag bara öhm.. han lär ju ha sagt "ett glas"?

:rofl:
Ett glas eller en flaska ... läkaren sa väl inte hur stor glaset eller flaskan skulle vara? :angel:
BM1581-Wine-Bottle-Glass-Lifestyle-2.jpg
 
2 plusgrader och sol
Idag blev det vårjackan till affären
Elementen är avstängda med
Nu ska jag ta det lugnt en stund
Pratade med en kollega då en ska sluta och jag är inte tillbaka då men jag vill ju vara med på presenten
 
UGH ... i dag ar det en gra och trist dag igen. :cautious: Jag jobbar inte forran i eftermiddag sa det blir till att utratta arenden pa morgonen i dag. Och gora klar Tiny's stickade troja med en groda pa. Det var pilligare an jag hade tankt. Nu ar den dock nastan klar, bara munnen, tungan, ogonen och benen som ska sattas dit.
 
Eh, massvis av miniatyr myror invaderade av oklar anledning vardagsrums golvet :confused: trotts moppning var de kvar. Nu har de invaderat datorn (som ej var markbunden) och springer irriterande nog vart man inte vill ha dem och blir nu avlivade snabbt efter varandra :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp