Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch. Ligger i sängen och känner mig ynklig. Magen vill inte som jag. Får se om det känns bättre imorgon (tror inte det är magsjuka iaf).
 
Min IBS-mage har varit för:devil: idag. Bara en massa gaser, uppspänd, magknip och lös i magen:crazy:
Och ingen riktig hjälp får jag...:cry:
 
Dricker kaffe
Bråkar med datorn som har ett okänt konto jag tar bort varje gång jag loggar in och sen är det tillbaka nästa gång
Så nu har jag rensat routern
Och återställer datorn p
 
Har förkylningsont i hela kroppen och blev täppt i näsan för en stund sedan. Lyckat :grin: Sååå, nu har jag gjort soppa. Tänkte att det är bra om jag äter något bra som kroppen får energi av, så att den orkar bli frisk. Egentligen vill jag bara ligga under en filt i soffan och äta glass...
 
Jaha, får sjukskriva mig idag.. Mår inget vidare. Har inte råd att vara hemma :arghh: Och vem ska ta mina objekt? Nu slog det mig dessutom att jag inte fick tillbaka vikarienycklarna från vikarien i fredags :nailbiting: Illa!
 
Varit uppe sen 6.10, fodrat hästar, tagit emot "dagishunden", fodrat äldsta dottern som ska till skolan, ätit frukost och nu börjat jobba. Maken är hemma och vabbar yngsta dottern idag så jag får jobba i fred och komma ikapp lite efter förra veckans vobbande.
 
Hoppsan, två kollegor sjuka och två andra skulle egentligen börja senare idag. Så jag sitter själv här på kontoret :cautious: Jag som skulle städa alla kaffemaskiner .... Men det får vänta tills någon kollega kommer.
Någon måste ju hålla huset stående :p
 
Funderar på ett vitrinskåp till köket. Hittat ett på Blocket som skulle kunna passa. Får väl se om det får plats när vi satt in köksbordet. Annars behöver vi nån snygg hylla eller nåt på väggen. Nån mer förvaring behövs. Får nog bli en hylla ändå..
 
Nu är de förbannade myrorna tillbaka :rage: Men istället för några hundra myror är det nu tusentals :eek: De springer från ytterdörren, genom hela lägenheten, genom köket och sen till sopnedkastet :crazy: Hade ju varit lite bättre om det fanns något logiskt i själva lägenheten de hittat som man kunde städa undan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp