Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag lyckades jag få sambon att testa fotmassage-maskinen. Det var bland det roligaste jag sett. Han såg ut som min häst när man hittar rätt kliställe. Han suckade, pustade, "iiih-ade" och lät som en sprucken säckpipa typ. Maskinen pyser också med jämna mellanrum. Jag tror vi kommer få slåss om den där. om vi inte skaffar en till. Så kan vi ha någon form av pysorkester.
 
Sitter och pysslar
15503856944168650096365654833333.jpg
Hur många ståltrådsblommor kan man behöva? :angel:

Funderar på att sätta mig i soffan och virka på min tröja.
Borde rensa på köksbordet och gå igenom alla papper som ligger och dräller här och där. Hälften av det är säkert skräp..
Äsch. Jag tar en kopp kaffe istället.
 
Pust! Rensat garderoben, igen. Har så sjukt mycket kläder! Fyllde en stor Jula-kasse till second hand. Orkar inte med att fota, annonsera och skicka så det får bli second hand av alltihop. Det hade kanske blivit lite pengar av det i och för sig men jag orkar inte! På second handen går det till en bra sak i varje fall. Så får det bli. Nu är lilla bilen full med grejer som ska iväg. Får åka och tömma den en dag.

Nu ska jag sy mer kläder :angel:
 
Ooh låter spännande! Och farligt :cautious::D
Kände mig jätte-cool där med plastsvärdet i hand ^^ Men det var hur roligt som helst! Vill bara ha massa tid och pengar och utöva historiskt återskapande i alla dess former (fäktning, bågskytte, träslöjd, sömnad osv osv)!! Trodde att jag inte skulle hitta en så dyr hobby igen efter att ha lagt ridsporten på hyllan ett tag, men ack så fel jag hade! :angel::D
 
Kände mig jätte-cool där med plastsvärdet i hand ^^ Men det var hur roligt som helst! Vill bara ha massa tid och pengar och utöva historiskt återskapande i alla dess former (fäktning, bågskytte, träslöjd, sömnad osv osv)!! Trodde att jag inte skulle hitta en så dyr hobby igen efter att ha lagt ridsporten på hyllan ett tag, men ack så fel jag hade! :angel::D
Bågskytte har jag också varit länge nyfiken på :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 053
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp