Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Världens finaste traktor :heart
IMG_20190222_170702_377.jpg
Min Ferguson!
 
:eek: Så märkligt. Städpersonalen på skolan där jag jobbar verkar alltid ha hyfsat fullt upp! Ja, de har tid att sitta och fika, osv en stund, men jag ser aldrig dem bara sitta och göra ingenting. De är i farten mest hela tiden!
Jag tycker också det är märkligt. Jag städade på en skola en gång i tiden och fick köra järnet från första minut till sista. Att sitta 5 minuter fanns det inte tid till. Med vissa intervall skulle man torka av skåpluckor och liknande i klassrummen, men hur f-n jag skulle hinna det lyckades jag inte klura ut. Efter en månad hoppade jag av jobbet.
 
Puh.
Idag har jag varit in och beställt min hushållsassistent. Typiskt nog vill jag ha en som normalt inte finns i butikens lager.... Men med lite tur hinner den komma tills jag måste bra bröd igen. Annars får det bli frallor istället för limpor.

Farväl gamla trotjänare från 70-talet... Imorgon ska jag åka till återvinningscentralen med den. Den är ju ohjälpligt slut.
 
:eek: Så märkligt. Städpersonalen på skolan där jag jobbar verkar alltid ha hyfsat fullt upp! Ja, de har tid att sitta och fika, osv en stund, men jag ser aldrig dem bara sitta och göra ingenting. De är i farten mest hela tiden!

På normala ställen är det perfekt uträknat. Andra ställen jag har varit på är det att göra hela tiden. Det här är definitivt ett undantag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 053
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp