Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.

karamelldrottningen

Trådstartare
Tog mig friheten att starta denna ärofyllda tråd fast det egentligen var @Magiana s tur :o :D

Sitter och äter lite. Åt så omättande frukost imorse så var hungrig redan.
Hade tänkt åka in till stan och handla men kom på att det är löningshelgen så avvaktar några dagar till. Har ingen lust att trängas bland femhundra människor i mataffären :p
 
Tog mig friheten att starta denna ärofyllda tråd fast det egentligen var @Magiana s tur :o :D

Sitter och äter lite. Åt så omättande frukost imorse så var hungrig redan.
Hade tänkt åka in till stan och handla men kom på att det är löningshelgen så avvaktar några dagar till. Har ingen lust att trängas bland femhundra människor i mataffären :p
De romerska siffrorna ger mig ångest. Jag klarar inte av dem så trådskapandet överlåter jag till någon annan.

I helgen har jag blivit överbjuden på fika hos islandshästfamiljen.
 
Fasen vad jag är bra... Fåt massor gjort på jobbet, bokat tid för sadelprovning (tråkigt värre och har redan magknip över pengarna) aktiverat hunden som nu sover som en stock (äntligen)

Så trött bara så att ögonen går ihop men hey it´s friday! Imorgon ska jag ha sovmorgn till 7:30!
 
Tredje dagen jag är hemma från jobbet. Mår bättre nu iaf. Får se om jag orkar ta fasta på erbjudandet att tolka i helgen, ska man kanske hoppas att snön ligger kvar till nästa helg?
 
Varit till nya affären i Uppsala. 3 bussar dit och 3 bussar hem
Mkt folk där som handlade.
Dollar store
Var ligger den?

Har gjort nånting nu återstår att se om det är ätbart också

FE4AEAF1-D86A-4AEA-B543-325D6E310D9B.jpeg
 
Eldar och eldar.
Ger mig katten på att få upp värmen i huset så att golv och stomme är varma. Ska åka bort ett pr dagar så jag tänkte se till att min kattvakt slipper elda. Plus att det är guld att vakna till varmt hus istället för att behöva elda så det går att duscha utan att frysa ihjäl.....

Är grymt avundsjuk på avkomman som är på filmfestivalen. :meh:
 
Sitter på jobbet och äter morotskaka och laddar för AW. Ingen ide att åka hem emellan så det blir någon timme extra här, väldigt tomt i huset nu :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp