Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men bugger också. Glömt att äta, tog en stor dos insulin (innan) jag skulle äta. Extremt smart. Låg på 6.7, perfekt, insåg att jag skulle boinga ner, käkade för mycket snabba kolhydrater, ligger nu på 26.4 och har glömt om jag tog mitt långverkande eller inte. Vågar inte ta mer om jag nu har gjort det. Suck. Ibland blir jag trött på mig själv :meh:
 
Men bugger också. Glömt att äta, tog en stor dos insulin (innan) jag skulle äta. Extremt smart. Låg på 6.7, perfekt, insåg att jag skulle boinga ner, käkade för mycket snabba kolhydrater, ligger nu på 26.4 och har glömt om jag tog mitt långverkande eller inte. Vågar inte ta mer om jag nu har gjort det. Suck. Ibland blir jag trött på mig själv :meh:
:heart
 
Jaha. Kaos på jobbet. Jag är själv idag och har två ställen att städa innan kl 7. Inte en chans att jag hinner det! Jaja, tur att det är sportlov och inga klassrum att städa innan kl 8.
 
Snickaren/allt i allo är här och ska fixa min garderob. Eller nu gick han till matt-affären för att klippa till en matta. Antar att han går på timlön, matt-affären ligger över gatan och han har varit borta typ 1 timme :p
 
Lunchrast nu, sitter i soffan med hundarna och är glad åt att allt hittills gått så bra som det bara hade kunnat gå. Förutom att en axel gör hysteriskt ont då, men ja, det är åtminstone vänster axel så jag behöver inte använda den så mycket (är högerhänt)...
 
Jag jobbar hemifrån. Haft magsjuka i helgen så håller mig undan.
Vad är det nu man säger om hur länge man ska vara borta? över 48h sen jag spydde sist men magen är inte sig själv kan man väl säga...
 
Haha mums. Vem fan kissar i en papperskorg?? Iofs har ngn spytt utanför vår port i helgen. Så att eeeehmmm :eek:

Nästan att man får lust att sätta upp kameror för att senare kunna gripa gärningsmannen. Fast ja det går ju inte.

Har en misstänkt. Men inga bevis så jag (och lärarna) kan inget göra..

Nu har jag förmodligen fått magsjuka jag också. Får bli hem och inta sängläge..
 
Kollar lite på sociala medier och får upp en sms konversation där en person inte vet vad ”swag” betyder och tror att det står för ”secretly we are gay” :D

Haha! :D

Som när min tantpolare 95+ hade varit hos läkaren och jag undrade vad han sagt och hon bara: "YOLO".
Fattade aldrig om hon var ironisk/jävligt kul eller bara hade noll koll på ordets betydelse. För jag ANTAR att läkaren inte sagt detta :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp