Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom just in efter ett skidpass. Blåste inte i skogen som tur var, gick bra. Men en liten runda på stan efteråt= råkallt! Nu ska jag parkera mig i badkaret!
 
Skulle egentligen skjutsa mormor till tåget nu, men vi mår bägge illa. Går mycket kräksjuka just nu så turen har väl kommit till oss.... :meh:
Nästan kräkfobi så ser inte fram emot det.

Tillägg innan jag hann posta - nu har det börjat för mormor :yuck:.


Och så har vi lilla sonen hemma.... :(
 
Ska få glasögon, är så glad! Blev ett par från Prada, de hade halva priset på alla bågarna i butiken. Tyvärr bekostar jobbet inte dem eftersom jag behöver glasögon hela tiden, inte bara vid arbete vid dator.

Eller ja, jag behöver glasöga. Vänster är perfekt ”du kan se flugor på kyrktornet med vänster öga”, men höger är kasst. Jag föreslog monokel och det kunde de ordna :D Men blev bågar som sagt.
 
Har byggt ihop 2 smörgåstårtor till årsmötet i morgon. Ska dekorera i morgon em.
Själv kan jag inte äta:(. Min IBS-mage tål inte så mkt majonnäs, gräddfil, grädde mm. Så jag får köpa en macka till mig
 
Ska få glasögon, är så glad! Blev ett par från Prada, de hade halva priset på alla bågarna i butiken. Tyvärr bekostar jobbet inte dem eftersom jag behöver glasögon hela tiden, inte bara vid arbete vid dator.

Eller ja, jag behöver glasöga. Vänster är perfekt ”du kan se flugor på kyrktornet med vänster öga”, men höger är kasst. Jag föreslog monokel och det kunde de ordna :D Men blev bågar som sagt.
Fast det brukar vara olika glasögon. Terminalglasögon, alltså glasögon för datorarbete, bör jobbet bekosta åt dig.
 
Jag är klar hos tandläkaren. Det blev bara en undersökning idag. Men jag har nog bestämt mig för att tanden ska lagas. Tyvärr kommer det att få göras i omgångar och första omgången tar en och en halv timme :crazy:. Jag är mer störd över det än kostnaden som landar på 8400 efter avdrag och ersättning från FK.
 
Tänkte vara duktig och cykla till stallet idag. Men det regnar och regnar. Iom att jag är en fryslort bär det emot rejält..:cautious:
Har hittills prioriterat upp jobba, städa garderober etc..:angel:
 
Jag behöver inte olika glasögon. Jag behöver glasögon hela tiden, inte endast vid datorarbete = arbetsgivaren ersätter ej.
Men vad jag menar är att man har olika glasögon. Jag har också glasögon hela tiden, dem betalar jag själv. De funkar däremot inte vid datorn så där betalar arbetsgivaren mina terminalglasögon.
 
Har byggt ihop 2 smörgåstårtor till årsmötet i morgon. Ska dekorera i morgon em.
Själv kan jag inte äta:(. Min IBS-mage tål inte så mkt majonnäs, gräddfil, grädde mm. Så jag får köpa en macka till mig
Köpa en macka?? Skär av en bit o gör din egen lilla bit tårta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 058
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp