Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ridit båda islandshästarna, fixat allt stallpyssel så bara kvällsfodring är kvar att göra och ätit lunch. Ska spela spel med dottern nu och sen ta en springtur :)
 
Jag fick ändan ur vagnen och åkte till återvinningen och även returstationen. Skönt att bli av med skräp. Sen passade jag på att handla lite på Ica också, men glömde att hämta ut ett paket som ligger och väntar sedan en vecka.

Nu skulle jag behöva få in lite ved också.
 
Varit i stallet med min vän :love: Sedan var vi i djuraffären innan jag åkte hem. Promenad med hundarna, sedan iväg och handla tapeter, färg och tapetlim. Sedan Citygross för att handla mat. Nu lite vila innan nästa hundpromenad och sedan ska jag nog måla lite lister ikväll. Mannen ska göra pizza.
 

Bifogade filer

  • D28ACB84-1772-43D7-86C9-6D30471B7613.png
    D28ACB84-1772-43D7-86C9-6D30471B7613.png
    172,1 KB · Visningar: 29
I morse var jag mer cro magnon än vanligt. Sambon var ute medan jag kravlade mig ur kryptan och inte ens duschen kunde väcka mig. Jag sminkade mig i någon form av hjärndimma. Sen låg jag och vovvi i soffan och jobbade då han kommer in. Han smeker mig på kinden och säger som om det vore något gulligt: "Aaah, sov du med sminket igår?"
Gubbjävel! :devil::laugh:
 
Ser mig i spegeln och är alldeles rynkig i ansiktet.
Vet inte om jag ska sörja rynkigheten eller vara glad för att kortisonsvullnaden börjar ge sig..... Aldrig får man vara riktigt glad. :cool:
 
Inför uppsägningarna på jobbet har vi idag fått vår statliga anställningstid utskickad (för att se om det stämmer inför turordning) jag blev minst sagt förvånad, har typ 3,5 år längre än förväntat eftersom jag jobbat vid universitet under mina studier. Hade helt förträngt detta :D
 
Inför uppsägningarna på jobbet har vi idag fått vår statliga anställningstid utskickad (för att se om det stämmer inför turordning) jag blev minst sagt förvånad, har typ 3,5 år längre än förväntat eftersom jag jobbat vid universitet under mina studier. Hade helt förträngt detta :D

Gott när det är åt det hållet!
 
Jag såg just en video som fick mig att börja BÖLA :cry::cry::cry::love::love::love:
Dessa tecknade korta filmer som får en att vilja gråta alltså ... de FÖRSTÖR en :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 058
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp