Vad göra åt stenhård paddexbana?

Sv: Vad göra åt stenhård paddexbana?

Ja du la ju ut länk *blind*! Så koksalt med andra ord, funderar bara på hur liten mängd "minimal mängd" är. Helst inte salta alls. Men många gör det ändå på paddex varför?
 
Sv: Vad göra åt stenhård paddexbana?

Ja du la ju ut länk *blind*! Så koksalt med andra ord, funderar bara på hur liten mängd "minimal mängd" är. Helst inte salta alls. Men många gör det ändå på paddex varför?

Endera för att de inte vet att man inte "ska", och/eller för det ändå fungerar att salta? Jag vet inte vilket, den lilla mängd paddex jag har (iblandat i annat grus) har jag för att det ska bli just hårt.

Men ju mer jag läser om folks erfarenheter av paddexbanor desto gladare är jag att jag inte valde paddex som huvudmaterial. För jag ville ju ha hårt, men jag är rädd bara paddex hade blivit inte bara hårt utan halt och hovslitande med om man inte sköter det minituöst? (Jag har det i hage, och inte som ridbana)
 

Liknande trådar

Hästvård Jag ska nu berätta hur det har gått med MIN häst. Det var het diskussion om ämnet i tråden "Varför skor ni?" för 1-2 veckor sen, vilken...
2
Svar
20
· Visningar
2 303
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp