Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och studerar mina colibri utanfor fonstret. De har kommit forbi till mataren da och da under sommaren, men fram till for ett par veckor sedan var de inte har mer an nagon gang i veckan ... Nu hanger de har fran och till hela dagarna. 😍 De ar sa himla sota, de sma liven.

Dags att sticka lite mera om jag nagonsin ska bli klar 😒
 
@karamelldrottningen så här ser några av elementen ut
IMG_20191107_054241.jpg


De avger inte mycket värme, men tillräckligt för att de ska sitta kvar. På övervåningen har jag ännu äldre och sämre element.. De här är ju rätt nya.
 
Var så trött igår efter att ha sovit sjukt dåligt i två nätter, så jag la mig tidigt... så nu är jag vaken redan, fast jag är ledig... men ska försöka somna om eller läsa en stund...
 
Nu ar det snart dags att ga isang igen. Och jag har inte gjort nagonting pa barnbarnen's kalendrar eller julklappar. :crazy:
 
@Wonderwoman Funkar de där tabletterna bättre än koffeintabletter? Jag provade såna från apoteket men det märktes inte ett skit. Jag dricker inte kaffe och försöker ta energidrycker bara i nödfall 😭 (pga socker eller att de sliter så jäkla mycket på mina tänder) Men jag behöver koffein!! :cautious:
 
@Wonderwoman Funkar de där tabletterna bättre än koffeintabletter? Jag provade såna från apoteket men det märktes inte ett skit. Jag dricker inte kaffe och försöker ta energidrycker bara i nödfall 😭 (pga socker eller att de sliter så jäkla mycket på mina tänder) Men jag behöver koffein!! :cautious:
Har faktiskt aldrig provat koffeintabletter så ingen aning :angel:
 
Ligger i sängen och försöker vakna till, fastnade i soffan igår med bra tv-program och en rolig stickning. Men det saknas sömn idag.🙄
 
https://www.bukefalos.se/threads/vad-goer-vi-del-cvii.1485696/post-19109050

Apropå uppiggande tillskott av det slag som nämns så är det inte bara koffein, utan ämnen som har en amfetaminlik struktur och därmed också amfetaminlik effekt. Just Black Burn har tidigare visats innehålla metylhexanamin som är dopingklassat. Efter flera dopingfall så har tillverkarna av PWO-produkter justerat innehållet alt. ersatt det med syntetiskt metylhexanamin, men inte utan att helt undvika dopingfall.
 
Nyser och nyser och nyser. Lär inte vara så diskret idag på föreläsningar osv. Får välja plats nära dörren 🤧
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
486
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 036
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
696
Senast: Halcyon
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
311
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp