Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har i USA har man (alla!) en typ filt over foten i stallet for mattan man brukar ha i Sverige. Jag har en absolutely adorable hemgjord filt (nar man syr ihop olika rutor med tyg, kommer inte ihag vad det heter :o) med nallar med julmotiv.

De kan se ut hur som helst, det har ar det forsta jag hittade :p
Visa bifogad fil 39307
Eh, känns lite ... knöligt? :confused: Men det visste jag inte, intressant. Men de jag såg var i träpinnar, typ så att det såg ut nästan som en kruka i trä. Det såg ut som att det kunde bli fint faktiskt.
 
Eh, känns lite ... knöligt? :confused: Men det visste jag inte, intressant. Men de jag såg var i träpinnar, typ så att det såg ut nästan som en kruka i trä. Det såg ut som att det kunde bli fint faktiskt.
Satsa på en med gott om plats för vatten till granen, sen får du väl gömma den bakom lite tomtar eller annat om du tycker den är ful. :idea:
 
Edit: juste glömde skriva att projektet finna en julgransfot är fortfarande inte färdigt. Vilka fula fötter överallt och de fina är i dyraste laget
9676943130654.jpg

Jag mindes fel hur den såg ut den jag såg, men här är den! Det blev rätt fint tyckte jag :up:
 
Lapptäcke, menar du :) ?

YES! :p

Eh, känns lite ... knöligt? :confused: Men det visste jag inte, intressant. Men de jag såg var i träpinnar, typ så att det såg ut nästan som en kruka i trä. Det såg ut som att det kunde bli fint faktiskt.

Faktiskt inte. De flesta (fast jag har inte tittat efter nagra i butikerna, bara sett en del fina som ar uppsatta for att visas upp) ar typ lapptacken :p med tillrackligt med stoppning sa att man kan gora en liten "kulle" runt foten. Jag har helt klart vant mig ... jag tycker att det ar mycket snyggare an en matta, hur snygg foten an ar.:p
 
Faktiskt inte. De flesta (fast jag har inte tittat efter nagra i butikerna, bara sett en del fina som ar uppsatta for att visas upp) ar typ lapptacken :p med tillrackligt med stoppning sa att man kan gora en liten "kulle" runt foten. Jag har helt klart vant mig ... jag tycker att det ar mycket snyggare an en matta, hur snygg foten an ar.:p
JahA! Det är stopping där i också, då förstår jag bättre :laugh: Jag skulle ändå föredra tyg som i jutesäck, men det går ju att stoppa upp också och lägga runt foten typ. Lite mera rustisk :D
 
Tänkte sova... men enligt katten (samma som ovan, den andra sover med min bonusmamma) är mitt täcke en leksak. Det är ett tyngdtäcke med pärlor i och varje gång man rör täcket så låter det ungefär som i en kattleksak med pärlor i. Katten flyger alltså runt som en studsboll från ena hörnet till det andra, och mitt i detta försöker jag sova.

Jaja, en får la offra sig för de små liven och någon verkar ju åtminstone ha kul :p
 
Jag är ett sånt klantarschle! :banghead: slog i smalbenet i en plastbalja när jag skulle byta till en isolerad vattenbalja i hagen till hästen. Gjorde inte jätteont just då, jag var ute en halvtimma och promeneradened hästen, var iväg på middag och kom hem och gick och la mig utan mer än lite småont.

Nu när jag vaknade för att bebis skrek så gjorde det svinont. Förmodligen slagit i en inopererad skruv. Fick halta ned till badrummet och ta värktabletter och hoppas att det ska gå över tillräckligt för att jag ska kunna somna. Så onödigt att ligga vaken när bebis för en gångs skull sover! :arghh:

En jävla plastbalja liksom :rage:
Jag har inte tid att vara halt(-are än vanligt) :cautious:
 
Det är helg. Jag vill sova. Men är jag trött? Nä, pigg som en mört.

Funderar på vad jag ska göra nu. Lösa korsord kanske. Eller pyssla. Kanske sy nånting roligt.
Först och främst ska jag upp ur sängen. Träningsvärk! Och ont i nacken, inte bra...
 
Undrar varför jag alltid vaknar vid 6 tiden. Håller på att göra mej i ordning för att åka och handla. De öppnar nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 036
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
696
Senast: Halcyon
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
311
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp