Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ätit tempeh för första, och sannolikt sista, gången. Det var inte gott. Jag försökte rädda det hela med sweet chilisås, men det var ändå äckligt.
 
Sitter ensam hemma och stickar. Mitt förra projekt fick jag riva upp för jag blev onöjd. Nu stickar jag en mössa åt brorsonen, men känner mig onöjd med den med.. Så ger nog upp det hela snart.
 
Ätit middag och druckit koffeinfritt kaffe och tittar på julkalendern. :)
Plus fixat fram kläder till imorrn då jag ska gå direkt efter jobbet till Bishops för farsdags-middag :).
Slutade jobbet kl 20 idag, aldrig gjort det förr, är 21 eller 21.30 vanligtvis. Så skönt att komma hem tidigare!
 
Ätit middag och druckit koffeinfritt kaffe och tittar på julkalendern. :)
Plus fixat fram kläder till imorrn då jag ska gå direkt efter jobbet till Bishops för farsdags-middag :).
Slutade jobbet kl 20 idag, aldrig gjort det förr, är 21 eller 21.30 vanligtvis. Så skönt att komma hem tidigare!
Nyfiken, smakar det som ”vanligt” kaffe? Och hur blir det koffeinfritt? :)
 
Haft en bra dag. Ätit gott träffat en vän från mellanstadiet och vi har hängt ihop i vårt och torrt. Hon har inget hästintresse och ör ointresserad av mkt jag är intresserad av men vi har massor att tala om oavsett och mycket fin människa så känns kul att ses även om det inte blir så ofta
Sitter nu på ett tåg på väg hemm åt.
 
Haft en bra dag. Ätit gott träffat en vän från mellanstadiet och vi har hängt ihop i vårt och torrt. Hon har inget hästintresse och ör ointresserad av mkt jag är intresserad av men vi har massor att tala om oavsett och mycket fin människa så känns kul att ses även om det inte blir så ofta
Sitter nu på ett tåg på väg hemm åt.

Min bästis är inte/har aldrig varit hästmänniska eller ens så mkt djurmänniska hon heller. Men hon intresserar sig för vad som är viktigt för mig och jag detsamma ang hennes intressen. Hon är livrädd för hästar och verkligen stureplanstjej. Jag är numer bushwoman. Funkar toppen iaf!
Lite skönt att inte prata häst 24/7!
Kul dock att lite svårflirtade Vovvi älskar henne och bästis saknar Vovvi mellan gångerna de ses! ❤
 
Råkade stoppa i mig en kaka när jag packade undan de andra så nu håller sockret mig vaken när jag borde sova. Ska upp tidigt imorgon och ta stallet innan det är iväg och fira farsdag med pappa och farfar, så nu ligger jag i sängen och hoppas på att inte vara helt slut imorgon.
 
Råkade stoppa i mig en kaka när jag packade undan de andra så nu håller sockret mig vaken när jag borde sova. Ska upp tidigt imorgon och ta stallet innan det är iväg och fira farsdag med pappa och farfar, så nu ligger jag i sängen och hoppas på att inte vara helt slut imorgon.

Åh, sådär blir det för mig också om jag äter socker sent. Hoppas du sover nu.

Själv hade jag också velat sova, men kan inte. Vet inte riktigt varför, men dels är det pga det här brummande ljudet som börjat låta i huset... :S :'( detta är bannemej inte okej. När jag stöter ihop med grannen, eller om jag inte gör det snart, ska jag plinga på o höra om hon också hört det och vet vad det kan vara.
Någon som har nåt förslag? Tror inte riktigt på högljudd sexleksak längre...🤪😖. Det är högt asså o brummar... kvällar och nätter timmatal i sträck... som sagt INTE OK!!
 
Nu har jag sett över vad jag har för försäkringar via facket. Vette tusan vad som behövs egentligen.. Tog sjukdom, olycksfall, liv och kapital. Det borde väl räcka?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
496
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 217
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
717
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
493
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp