Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du kan tjafsa med mig! jag kan inte jag sova i alla fall
Spikmatta, sömnmedicin, humle under kudden. Lavendel under näsan och snart handledsskenor...

Det enda jag är dålig på är att stänga av internet. Ibland somnar jag och märker på morgonen att telefonen är under rumpan, på magen eller annan mindre lämplig plats :cool:

God natt Tranan och försök sova lite 🦋🦉
 
Spikmatta, sömnmedicin, humle under kudden. Lavendel under näsan och snart handledsskenor...

Det enda jag är dålig på är att stänga av internet. Ibland somnar jag och märker på morgonen att telefonen är under rumpan, på magen eller annan mindre lämplig plats :cool:

God natt Tranan och försök sova lite 🦋🦉
Jag ska försöka, men jag bränner igenom Melatoninet som det var socker.
Och är lite låg i kväll.
även jag hittar telefonen lite var stans.
Men sov gott @karamelldrottningen
 
Jag kan inte släppa en tanke!
kan man hetta upp något över temperaturen än vad det värmande objektets svartkropps strålning har i maxvärde.
finns det något sätt att få något att nå en temperatur så den avger plaklängds strålning?
Eller når man en så kallad max temperatur inom fysiken?
 
Vaknade tidigt idag.. Ska egentligen upp vid sju, så borde försöka somna om. Men känner mig pigg.
Idag ska jag iaf till psykologen och antagligen träffa läkaren också. Ska försöka vara helt öppen och ärlig idag, och leder det till att jag blir inlagd så får jag bli det.
Lovat min vän det i ett svagt ögonblick.
 
Uppe tidigt idag. Tänkte jag skule hinna med en rejäl promenad innan jobbet men icke.

Är på ett ganska pissigt humör och har varit de senaste dagarna.Hoppas denna dagen blir bättre
 
Katten jag skrev om igår morse kom hem igår kväll när jag höll på att fodra hästarna. Då hade jag innan gått och lyst i vägkanterna, lockat i skogskanten där hon kan vara ibland, gått och lyssnat runt huset och boden hos närmsta grannen och frågat grannen på andra sidan vägen om hon råkat bli instängd hos honom. Men så kommer hon struttande över åkern från skogen, där jag lockade tidigare på kvällen, som om inget hade hänt :cautious: Jäkla katt till att oroa matte så!
 
Jag har aldrig fått mail från GW :(





;) :rofl:
Förstår att du är grön av avund!
Jag tänkte först att det var en bluff men sen såg jag att det var självaste Leffan som breddat sina författartalanger. När jag nu för över en större summa pengar till honom som jag sedan kommer få tusenfalt tillbaka så kan jag ju bara knalla över till TV4 och ta eventuella bekymmer med honom personligen! :up:

Nästa år bör pengarna ha kommit in på mitt konto och då är ni alla välkomna till min egna ö i medelhavet som jag redan har sålt min lägenhet för att kunna lägga en handpenning på.
 
När det enda man ser av hunden är reflexerna och regnet kommer sidledes, då funderar jag över om det här med att ha hund verkligen är så nödvändigt. Tack och lov är de dagarna rätt få, men de kommer oftast i november av någon anledning. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
488
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 042
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
696
Senast: Halcyon
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
311
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp