Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lunchade med en kompis på stan, grät på spårvagnen på vägen hem. Åkte sedan direkt till en annan kompis och hade en mysig eftermiddag.
Nu är jag hemma och borde verkligen ta tag i skissandet inför handledningen till veckan.
 
Jag har fått frågan av en kompis om jag vill följa med henne till ridhuset i morgon. Jag är inte så sugen. Förvisso ska jag själv inte rida i morgon och har inget för mig, men då kunde det ju passa att låta bilen stå för en gångs skull och spara bensin. Min ekonomi är rätt kass.
 
Stickar istället för att skissa. Ska sticka fyra par sockor och en barntröja samt brodera en tygkasse innan jul är planen. Så bara att sticka på..
 
Nu efter nattens sömn börjar jag känna igen mig själv lite mer. Gud vad det tog på en att inte sova en månad och ha ångest över det. Jag brukar ju vara rätt hyper. Nu finns iaf någon form av energi.

Tycker synd om sambo som gick upp 06 i morse, jobbade heldag på humankliniken och blev tvungen att jobba över där. Sen köra ner till Skåne för att sova hos en polare där. Och dra till Köpenhamn imorgon bitti för viktigt möte. Har pratat med honom lite nu för att hjälpa honom vara vaken och allert under kröningen. :heart
 
Så mina barn kommer inte denna helg till mig, :(
Men det betyder att jag har en helg att göra något med.
Någon som har något förslag?
 
Tvättmaskinen har gått i ett idag nästan. Så nu ska jag strax lägga mig i alldeles rena lakan, ink kuddar mm.
Jag tror att jag oroar mig alldeles i onödan angående skabben som en nära mig har. Jag har ju inga symptom men det känns verkligen inget roligt alls. Småkryp som äter hud, suger blod eller allmänt förpestar tillvaron vill man hemskt gärna slippa.
 
I morse skrev jag en gullig lapp till sambon som skulle upp och sticka iväg före mig.
Tydligen hade han lagt den på hallmöbeln. Som tur var såg jag när den blåste ner och hamnade snyggt på hallmattan.
Imorgon ska hyresvärden in här. Ev innan jag vaknat vid kl 07. Sa att han får låsa upp och gå in själv. Kunde bli stelt om han tror lappen är till honom. 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
486
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 036
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
696
Senast: Halcyon
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
311
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp