Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Roat mig ikväll med att fylla på med vatten i nya karet
Blev många hinkar...
Fortsätter i morgon med att plantera och inreda
20191108_185529.jpg
 
Sov tre timmar efter jobbet
Nu eldar jag och dricker kaffe.
Tänkte ta med jobbdatorn hem men avstod
Behöver en paus i helgen med de långa dagar som blir med samtal efter skolan slutat
 
Imorgon på fikastunden på jobbet (som vi brukar vara med på fredagar) så har vi fått en inbjudan för att fira Djurgårdens vinst (eh var det i SM eller nåt?) med tårta - men som AIK:are känner jag för att säga nej :mad:
Men det är min fikastund under veckan :cautious: Plus tårta.

Synd att jag inte har någon AIK tröja som jag kunde ha på mig imorgon :angel::D

(Tur att jag inte tar det så seriöst, vilket märks väl i att jag inte ens vet vad de vann ;):rofl:)

Jag hade blåvägrat! Nu är det dock inte någon risk att fira Djurgården för på mitt jobb håller majoriteten på Sveriges bästa lag :cool:
 
Jag såg lite fina skydd man kunde ha runt foten i affärer och på nätet. Så kan man ha en bra praktisk fot och sedan något snyggt runt. :up:

Har i USA har man (alla!) en typ filt over foten i stallet for mattan man brukar ha i Sverige. Jag har en absolutely adorable hemgjord filt (nar man syr ihop olika rutor med tyg, kommer inte ihag vad det heter :o) med nallar med julmotiv.

De kan se ut hur som helst, det har ar det forsta jag hittade :p
tree.jpg
 
Jag hade en tid i dag nar min mag-doktor skulle ringa. Nu var han foraldra ledig sa istallet ringde kirurgen som jag ocksa har haft. For mig ett mycket viktigt samtal ... som jag missade da jag har telefonen stalld sa att den inte tar emot samtal som kommer som, typ, "okand". 😫 Jag ringde tillbaka nar jag insag att det var missat och fick veta att doktorn inte var antraffbar da, men hon skickade honom ett meddelande att jag ringt.
10 minuter senare ringde han 😍 och vi pratade atminstone 20 minuter. Han sag till att en skoterska ringde tillbaka sa vi kunde "schedule" en ny tid nar jag kommer in i January for att traffa min vanliga doktor. Jag alskar mitt sjukhus. ❤
 
Jag tyckte jag var ute i god tid, men tydligen inte tillräckligt.
Att vänta tills nu är inte att vara ute i god tid när man bor som du gör. Jag bytte i mitten av oktober när det blev en köldknäpp eftersom jag är beroende av bilen för att kunna ta mig till jobbet. Jag vägrar köra på sommardäck när det finns risk för is/frosthalka och snö.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
486
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 036
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
696
Senast: Halcyon
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
311
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Baka matbröd - enklare än du tror!
  • Hat
  • Hyra ut rum i lgh?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp