Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan det vara gallsten eller något i den stilen tro? Och fint att höra att du ändå har någon, bara två käppknackningar bort ;)

Inte omöjligt! Hade problem med gallan som liten.
Eller hur?
Grannen skickade just denna som hon photoshoppat ihop för att muntra upp mig.

:rofl:

F99759FD-6C66-4D84-A531-ED85FEEBA97F.jpeg
 
Inte omöjligt! Hade problem med gallan som liten.
Eller hur?
Grannen skickade just denna som hon photoshoppat ihop för att muntra upp mig.

:rofl:

Visa bifogad fil 39524
Haha, precis min typ av karl också.

Men for the record är inte det du beskriver något man "belastar" akuten med, inte som en tredagars förkylning eller en stukad lilltå direkt. :D Undrar även om du HAR en käpp ens?
 
Jag har haft märkligt mycket energi de senaste två dagarna... :) I söndags städade jag och dammsög samt tvättade fyra maskiner. Igår bakade jag lussekatter helt på egen hand för första gången! Blev frallor med honung och rivna morötter i också och eh, en omgång knäck som jag brände :meh: Nya tag med knäcken idag! Tänker göra kanelbullar också. Ev sirapskakor och chokladsnittar.
 
Jag är fortfarande VÄLDIGT nöjd med mitt gosiga tyngdtäcke :) . I natt har jag i princip bara varit vaken en gång. Det är extremlite för mig, som annars kan vakna 4-5 ggr/7 timmar....... Men i natt sov jag mellan kl 22 (eller jag somnade kanske inte förrän ca 22:30) och 02:30. Sedan sov jag vidare till kl 04:10 och efter det låg jag och dåsade till kl 04:50, när jag klev upp. Att jag vaknar 1-2 ggr/natt stör mig inte, så länge jag somnar om fort igen. Och det har täcket också hjälpt mig med :up: .
 
Inte sovit alls inatt. Ett problem med det är att mina ögon inte orkar sticka, hade ju hunnit sticka en massa på nätterna om bara ögonen orkade.
 
Alla djur utfodrade och även jag. Har börjat jobba lite, har nyhetsmorgon på på tvn och ska väcka barnen om 20 minuter ca. Yngsta dottern får vara hemma idag också så hoppas hon blir sitt pigga jag igen 🥰 Ska ta lite mera kaffe och fortsätta jobbet nu.
 
Alla djur utfodrade och även jag. Har börjat jobba lite, har nyhetsmorgon på på tvn och ska väcka barnen om 20 minuter ca. Yngsta dottern får vara hemma idag också så hoppas hon blir sitt pigga jag igen 🥰 Ska ta lite mera kaffe och fortsätta jobbet nu.

Måste fråga vad du jobbar med? Funderat ett tag haha eftersom du verkar jobba hemifrån?
 
Faaan! Är på jobbig, tung station idag och min rygg och nacke värker.. funderar på att fråga om jag kan byta men då blir det väl en massa sura miner och ett jäkla hallå.. orkar inte med drama och jobbiga chefer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
496
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 210
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
717
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
489
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp